  • 1. Data: 2010-03-12 16:59:09
    Temat: ASO citroena
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    Auto ponoc bylo serwisowane, a ksiazki ponoc nie ma.

    Czy gdzies znajde jakis numer tego auta za pomoca ktorego bedzie mozna
    zidentyfikowac je w ASO?

    Do ktorego ASO powinienem zadzwonić aby sie tego dowiedziec.

    Jak wpisuje w google ASO citroen to nic konkretnego mi nie daje

    dzieki

  • 2. Data: 2010-03-12 17:27:28
    Temat: Re: ASO citroena
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Zygmunt pisze:
> [...]
    >
    > Do ktorego ASO powinienem zadzwonić aby sie tego dowiedziec.
    >
    > Jak wpisuje w google ASO citroen to nic konkretnego mi nie daje

    Cytrynki podobno maja centralna baze, gdzie wpisujac numer VIN dostajesz
    pelne info. Jak zadzwonisz do dowolnego ASO to powinni ci podac
    szczegoly. Ew poczekaj - ktos wrzuci tutaj linka do tej stronki (bylo
    logowanie przez www), ew use google ;)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 3. Data: 2010-03-12 17:28:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do ktorego ASO powinienem zadzwonić aby sie tego dowiedziec.
    >
    > Jak wpisuje w google ASO citroen to nic konkretnego mi nie daje

    http://www.citroen.pl/home/#/swiat-citroena/kontakt/
    punkt-sprzedazy/wyszukiwanie/

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-03-12 18:02:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    Maverick pisze:

> [...]
    > pelne info. Jak zadzwonisz do dowolnego ASO to powinni ci podac
    > szczegoly. Ew poczekaj - ktos wrzuci tutaj linka do tej stronki (bylo

    http://service.citroen.com/

    wymagana rejestracja

    VIN auta masz np. w dowodzie rejestracyjnym - najprosciej

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-03-12 19:17:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > http://service.citroen.com/
    > wymagana rejestracja
    > VIN auta masz np. w dowodzie rejestracyjnym - najprosciej

    Rejestracja + opłata abonamentu, a i tak bedzie mial informacje tylko o
    naprawach gwarancyjnych i kampaniach.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-03-12 19:28:23
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-03-12 19:17, DoQ pisze:

    > Rejestracja + opłata abonamentu, a i tak bedzie mial informacje tylko o
    > naprawach gwarancyjnych i kampaniach.

    Logowales sie? Zapewne nie. Rejestracja jest darmowa, wymaga tylko
    podania nr NIP, ale to wcale nie musi byc rzeczywisty NIP. Obojetnie co
    wpiszesz z przedrostkiem PL i bedziesz mogl korzystac zasobow tej
    witryny, a w niej znajdziesz: instrukcje obslugi, specyfikacje swojego
    samochodu po VIN, pelny katalog czesci wraz z maksymalnymi cenami, ktore
    moze zaproponowac Ci ASO i z numerami czesci, ktore w 99% przypadkow sa
    do wyszukania w katalogach czesci producentow niezaleznych. Tak wiec
    moim zdaniem warto poswiecic piec minut i cieszyc sie, ze Citroen
    udostepnia taka baze bo jest ona IMO bardzo przydatna. Nawet do tak
    starych aut jak BX. Nie raz korzystalem, przede wszystkim podczas
    poszukiwania czesci m. in. do zawieszenia czy zamawiajac plastikowe
    koleczki mocowania reflektorow.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 7. Data: 2010-03-12 19:33:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

> [...]
    > moze zaproponowac Ci ASO i z numerami czesci, ktore w 99% przypadkow sa
    > do wyszukania w katalogach czesci producentow niezaleznych. Tak wiec

    Jak juz skonczysz sie podniecac i ochloniesz, to moze wskazesz mi
    zakładkę gdzie za darmo mozna podejrzec przebiegi+daty napraw
    gwarancyjnych (ktore moga duzo powiedziec o realnym przebiegu)?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2010-03-12 20:52:55
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 16:59:09 +0100, Zygmunt <m...@o...pl> said:

    > Auto ponoc bylo serwisowane, a ksiazki ponoc nie ma.
    > Do ktorego ASO powinienem zadzwonić aby sie tego dowiedziec.

    Chyba do tego, w którym rzekomo było serwisowane.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-03-13 15:09:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Mar 2010 19:28:23 +0100, w <hne1ps$35p$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(-a):

    > Obojetnie co
    > wpiszesz z przedrostkiem PL i bedziesz mogl korzystac zasobow tej
    > witryny

    Tak?
    "Europejski kod VAT nieznany"

  • 10. Data: 2010-03-13 15:51:34
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-03-13 15:09, r...@k...pl pisze:

    > Tak?
    > "Europejski kod VAT nieznany"

    Widze, ze cos namieszali. Byc moze od czasu mojego ostatniego logowania
    sie cos zmienilo, bo juz po zalogowaniu nie moge przegladac katalogu
    czesci. Sorry za wprowadzenie w blad, jesli sie sytuacja zmieni dam znac.