  • 1. Data: 2010-03-12 15:55:05
    Temat: Transport/spedycja.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, dosyć często zdarza mi się importować towar z Francji, czasem
    Belgia i Hiszpania. Koszty regularnych firm kurierskich nie zachwycają
    więc przyszedł mi do głowy pomysł by może rozejrzeć się za transportem
    na własną rękę. Czy istnieje gdzieś jakaś giełda gdzie można zamieścić
    informację o tym co i skąd jest do wzięcia w Europie i dostać szybką
    wycenę tego transportu?
    Obecnie mam 13 palet niepiętrowalnych we Francji do zabrania do Lublina.
    jakieś 1750kg wszystkiego....
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-03-12 21:28:39
    Temat: Re: Transport/spedycja.
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wycenę tego transportu?
    > Obecnie mam 13 palet niepiętrowalnych we Francji do zabrania do Lublina.

    http://pl.trans.eu/

    Zywca pije ;)

    Kriso

  • 3. Data: 2010-03-13 11:09:42
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, dosyć często zdarza mi się importować towar z Francji, czasem
    > Belgia i Hiszpania.

    I dopiero teraz pytasz ?

    Czy istnieje gdzieś jakaś giełda gdzie można zamieścić
    > informację o tym co i skąd jest do wzięcia w Europie i dostać szybką
    > wycenę tego transportu?

    Nikt tego za Ciebie nie wysceni. Jesli jest to pelen zestaw, to zaczynasz od
    0,8 eur za km przy naczepie 40 ft i ok 0,4 eur za dostawczego. Jesli trasa
    jest mocno uczeszczana, to powinienes zlapac zleceniobiorce szybko. Czym
    wyzsza stawka za km, tym latwiej bo przykladowo spedytor/przewoznik
    zdecyduje sie na dojazd po towar na pusto z odleglejszego miejsca.
    Czym bardziej jestes elastyczny z godzinami i terminem zaladunku oraz
    rozladunku, tym mozesz dac nizsza cene - wszystko oczywiscie w granicach
    rozsadku. Jesli chodzi o niepelne zestawy i doladunki, to sprawa juz sie
    nieco komplikuje i stawka zalezy od wielu okolicznosci.

    Ja uzywam gieldy trans - link juz otrzymales. Pierwszy miesiac masz gratis,
    pozniej musisz zaplacic aktywacje, bodajze 120 zl netto i za kazdy miesiac
    120 zl netto lub za caly rok z rabatem.

    --
    Picasso