  • 1. Data: 2010-03-22 13:44:05
    Temat: [piatkowo] przyslowiowy Pan miecio i kangoo z Ket na kanale :-)
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Mam nadzieje, ze tem osobnik z filmu to jakis uczen/praktykant a nie
    pracownik tego serwisu
    http://www.smog.pl/wideo/33925/poczatkujacy_mechanik
    _co_za_wstyd/
    i przestroga przed przekladka opon na lato (uwaga drastyczne sceny:-) )
    http://www.smog.pl/wideo/30535/lepiej_nie_narazaj_si
    e_mechanikowi_zgroza/
    pozdrawiam i zycze szerokiej drogi
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-03-22 13:52:46
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 22 Mar, 13:44, Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > <CUT>

    Gwoli dokladnosci, Keckie rejestracje to zwykle KOS,

    KNT to Nowy Targ i okolice.

    pozdr
    AA

  • 3. Data: 2010-03-22 13:59:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, ze tem osobnik z filmu to jakis uczen/praktykant a nie
    > pracownik tego serwisu

    i z czego tu sie smiac, jesli nigdy nie otwierales maski w focusie i nie
    wiesz jak to zrobic, tez staniesz i sie bedziesz w kolo samochodu krecil

  • 4. Data: 2010-03-22 14:03:48
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Adam Adamaszek pisze:

    > Gwoli dokladnosci, Keckie rejestracje to zwykle KOS,
    >
    > KNT to Nowy Targ i okolice.
    Dokladnie tak jest jak piszesz, moja blada. Jakos tak dziwnie mi sie
    skojarzylo z Ketami :-)
    pozdrawiam

    --
    Mówic' prawde; i umiec' prawda; z.yc' - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-03-22 14:07:30
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i z czego tu sie smiac, jesli nigdy nie otwierales maski w focusie i nie
    > wiesz jak to zrobic, tez staniesz i sie bedziesz w kolo samochodu krecil
    Tu nalezy raczej plakac a nie smiac sie. Auta nie naprawia, a tym samy
    maski nie otwiera lekarz czy piekarz a mechanik samochodowy. Chcialbys
    aby taki ktos Ci naprawial auto? Cale szczescie, ze nie mial pod reka
    lomu i nie podwazyl tej maski :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-03-22 14:14:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-22 13:44, Gabriel'Varius' pisze:
    [...]
    > i przestroga przed przekladka opon na lato (uwaga drastyczne sceny:-) )
    > http://www.smog.pl/wideo/30535/lepiej_nie_narazaj_si
    e_mechanikowi_zgroza/
    > pozdrawiam i zycze szerokiej drogi

    Ciekawe czy gość dopłacił za napompowanie azotem.

    A.

  • 7. Data: 2010-03-22 14:25:18
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-03-22 13:44, Gabriel'Varius' pisze:
    > [...]
    e_mechanikowi_zgroza/

    > Ciekawe czy gość dopłacił za napompowanie azotem.

    Metanem :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2010-03-22 14:30:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > taki ktos Ci naprawial auto? Cale szczescie, ze nie mial pod reka lomu i

    "po pierwsze primo", to jakis uczen

    "po drugie primo", nie wiesz co on mial tam zrobic, ogolna budowa, zasada
    dzialania itd w wiekszosci samochodow jest identyczna, to ze nigdy nie
    naprawial kangoo, nie znaczy ze jest calkowicie zielony i nie wie co robi

  • 9. Data: 2010-03-22 16:57:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > maski nie otwiera lekarz czy piekarz a mechanik samochodowy. Chcialbys
    > aby taki ktos Ci naprawial auto? Cale szczescie, ze nie mial pod reka

    mysle, ze tez mialbys klopoty w roznych sytuacjach:
    - z otwarciem drzwi od wewnatrz w CX (jako pasazer)
    - zaciagnieciem 'recznego' w XM
    - otwarciem maski w XM
    i pewnie w innych sytuacjach, gdzie producent zastosowal nieco inne
    rozwiazania niz standardowe

    tez przykladowo nie wiedzialem, ze w kangoo tak sie maske otwiera - byc
    moze bym zauwazyl, gdybym pociagnął za wajche ze srodka kabiny i widzial
    jak odskoczyla maska

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-03-22 16:59:26
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Gabriel'Varius' wrote:
    > Mam nadzieje, ze tem osobnik z filmu to jakis uczen/praktykant a nie
    > pracownik tego serwisu

    Napis, że jest początkujący, sugeruje że to doświadczony fachowiec z
    40-letnim stażem?

    I dawaj to przysłowie o Pan miecio.

    --
    Bydlę