  • 1. Data: 2009-02-28 12:12:39
    Temat: N95, pad w trakcie upgrade
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    No i stalo sie - choc nie wiem dlaczego: N95 z wersja softu 12...xx, w
    trakcie upgradu do 14.xxxx zbiesila i sie i zamarla wyswietlajac bialy ekran
    z napisem Nokia. Restart da sie zrobic tylko wyciagajac baterie.
    Telefon nie jest wykrywany przez pc suite, - jedynie vista cos tam widzi
    (jakies pliki uploadera AOD, ADL, czy jakos tam.. Pod XP zero postepu.

    Google wypluwaja tylko - probowac do skutku, ale po kilku godzinach zaczynam
    sie poddawac.

    Czy sa jakies magiczne kody: *XX, wlaczanie z wcisnietym przyciskiem, etc -
    aby dokonczyc proces uploadu? Jakies inne porady?

  • 2. Data: 2009-02-28 13:11:14
    Temat: Re: N95, pad w trakcie upgrade
    Od: "hefal" <h...@T...pl>

    Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy sa jakies magiczne kody: *XX, wlaczanie z wcisnietym przyciskiem,
    > etc - aby dokonczyc proces uploadu? Jakies inne porady?

    * Wiem, ze podstawowa calkowicie operacja - ale mi tez sie zdarly zws
    podczas
    updateu i zawsze si udawalo doknczyc.Mianowicie
    telefon odlaczony, wyjmij baterie na co najmniej 20 sekund, wlóz na powrót
    po
    czy przyrzymaj klawisz wlaczania telefonu - dluzej przez 5-10 sekund. U mnie
    dzialalo.

    ZDrawim.

  • 3. Data: 2009-03-02 12:34:54
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "hefal" <h...@T...pl> wrote in message

> [...]
    > po
    > czy przyrzymaj klawisz wlaczania telefonu - dluzej przez 5-10 sekund. U

    Sprobowalem jeszcze wczesniej kombinacji 3 +*+zielona sluch - tez mi nie
    pomoglo..

    Dwu magikow walczylo kilkanascie minut - trzeci ponad godzine, po czym
    zapakowal telefon do pudelka i wyslal do serwisu Nokia ze stwierdzeniem, ze
    mam bardzo duze szanse na nowy aparat.

    Niemniej dzieki za pomoc.