  • 1. Data: 2010-10-21 10:06:02
    Temat: podkreślenie linka: różne przeglądarki
    Od: pz <s...@g...pl>

    Witam.
    Mam <h1> który jest linkiem i z tej racji ma tez domyślnie podkreślenie.
    Problem w tym, że to podkreślenie zupełnie inaczej zachowuje się w
    różnych przeglądarkach.

    - w FF i w IE podkreślenie linka jest robione tak samo grubą kreską jak
    font (rośnie razem z nim i wygląda to naturalnie);

    - w Operze, Chrome i Safari podkreślenie, bez względu na wielkość fonta
    jest zawsze 1 px - to znaczy link i jego podkreślenie są jakby z różnych
    parafii;

    Można coś z tym zrobić? Jakoś to podkreślenie ostylować? Bo strasznie
    głupio to wygląda, choć niby bzdet. Czy tak już musi być?

  • 2. Data: 2010-10-21 11:23:44
    Temat: Re: podkreślenie linka: różne przeglądarki
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 12:06, pz pisze:
> [...]
    >
    > Można coś z tym zrobić? Jakoś to podkreślenie ostylować? Bo strasznie
    > głupio to wygląda, choć niby bzdet. Czy tak już musi być?

    Wg mnie nic z tym nie zrobisz poza border-bottom:NNpx solid #kolor;

    NN - wielkość w px
    #kolor to ... kolor :P

    --
    Peter