  • 1. Data: 2011-05-21 19:00:18
    Temat: podróże
    Od: kaszmir4 <s.-marcin@_NOSPAM_wp.pl>

    Elo,
    w tym roku chce sobie kupić motor głównie żeby wyjechac sobie gdzies w
    weekend w polske ze znajomymi. I mam takie pytanie jak mozna zabrac
    troche rzeczy najpotrzebniejszych dla dwoch osob... odrazu mowie ze motor
    to bedzie cbr albo r1. bez zadnych kuferkow. Czy jak ja bede miec plecak
    to osobie z tyli bedize wygodnie jechac?:s

  • 2. Data: 2011-05-21 19:57:00
    Temat: Re: podróże
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kaszmir4" w tym roku chce sobie kupić motor głównie żeby wyjechac sobie
    gdzies w
    weekend w polske ze znajomymi.

    Przejzyj tytusy chlopaku - po co Ci bagaz, goscie podrozuja tylko z karta
    kredytowa.

    ***Czy jak ja bede miec plecak
    to osobie z tyli bedize wygodnie jechac?

    Jak bedziesz dlugo sie zastanawial to zdecydowanie nie, bo butow
    narciarskich nie da sie skompaktowac a narty zaklocaja CX pojazdu.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-05-21 23:48:47
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 141 roku bieżącego, kaszmir4 zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > mowie ze motor to bedzie cbr albo r1. bez zadnych kuferkow. Czy jak
    > ja bede miec plecak to osobie z tyli bedize wygodnie jechac?:s

    "chce sobie kupić motor"

    Kup R1, koniecznie z pustymi wydechami, na pierwsze moto nie ma
    lepszego sprzętu.

    Do tego najlepiej pasują bermudy, t-shirt i tenisówki.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2011-05-22 00:51:29
    Temat: Re: podró?e
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> wrote in message
> [...]

    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl
    V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"

    Po drugie to nie napisal, że to pierwsze moto ma być.
    A po pierwsze to śmierdzi mi to prowokacją.
    W miarę wygodnie jak plecaczek założy plecak.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2011-05-22 09:49:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    > Kup R1, koniecznie z pustymi wydechami, na pierwsze moto nie ma
    > lepszego sprzętu.
    > Do tego najlepiej pasują bermudy, t-shirt i tenisówki.

    Chłopak chce R1 z sakwami bagażnikiem dachowym i rellingami. Co w tym złego?
    Niektóre kobiety szminkują pizdę. Jak lubią? ... A tenisy i koszulka? Cezetą
    kiedyś tylko tak jeździłem. Zresztą również K-750, Iżem i paroma innymi
    sprzętami. 30 lat temu WSZYSCY w lecie tak jeździli. I mało kto się
    wypierdalał. A niektórzy nigdy:-) A dzisiaj? Nieumiciejeździcpoprostu!!!

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-05-22 13:57:46
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    >
    > Chłopak chce R1 z sakwami bagażnikiem dachowym i rellingami. Co w tym
    > złego? Niektóre kobiety szminkują pizdę.

    O, kurwa, a ja myslalem, ze duzo w zyciu widzialem. No dobra, jeszcze
    troche bede twoim idolem.
    K.

  • 7. Data: 2011-05-22 14:25:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > O, kurwa, a ja myslalem, ze duzo w zyciu widzialem. No dobra, jeszcze
    > troche bede twoim idolem.
    > K.

    A widzisz. Nie wierz we wszystko co widzisz w telewizji.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-05-22 18:25:45
    Od: kaszmir4 <s.-marcin@_NOSPAM_wp.pl>

    a czy przyczepke gdzies dostane?

  • 9. Data: 2011-05-22 18:34:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-21 21:00, kaszmir4 pisze:
    > Elo, w tym roku chce sobie kupić motor głównie żeby wyjechac sobie
    > gdzies w weekend w polske ze znajomymi. I mam takie pytanie jak mozna
    > zabrac troche rzeczy najpotrzebniejszych dla dwoch osob... odrazu mowie

    Od razu mówie że Cię pojebało.

    Ci przejdzie to możemy zacząć mówi na temat.

    KJ

  • 10. Data: 2011-05-22 19:22:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kaszmir4" <s.-marcin@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl... a czy
    > przyczepke gdzies dostane?

    Oczywiście. Przyczepki do R1 to bardzo popularny gadżet. Tu masz np:

    http://imageshack.us/photo/my-images/12/634001972880
    341559.jpg/

    Tylko ta wersja ma ograniczenie do 200 km/h. To nie wiem czy Ci się przyda,
    bo będzie Cię mocno spowalniać...

    --
    Grzybol