  • 1. Data: 2011-05-22 15:58:47
    Temat: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe etc proponuje wznowic Praskie
    Spotkania Motocyklowe i nie tylko...
    Na Targowej - nieopodal mojej dawnej siedziby jest klawa knajpka, koles
    wlasciciel chce cos zrobic.
    Jest duzy wybieg, jest kola i bro. Dla ffardzieli rowniez "loryneta z
    meduza".
    Ceny bardziej humanitarne niz w Warszawie.

    Proponuje srody od 20.00
    Targowa 18 na tylach pawilonow
    Jadac Targowa w kierunku 4 spiacych ostatni zjazd przed Kijowska tuz za
    wiaduktem kolejowym.
    http://www.starapraga.waw.pl/

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-05-22 16:32:56
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 142 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    >
    > Proponuje srody od 20.00
    > Targowa 18 na tylach pawilonow
    > Jadac Targowa w kierunku 4 spiacych ostatni zjazd przed Kijowska tuz

    Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam.
    Termin też mi pasuje.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-05-22 18:36:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 17:58, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe

    nie wiem czy rezurekcja czy nekrofilia ale daj znak to postaram sie
    przyjechac.

    A, widzialem Andy'ego na motorze.

    Zazdraszczacie?

    KJ

  • 4. Data: 2011-05-22 18:38:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:

    > Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam.
    > Termin też mi pasuje.

    tylko nie zapomnij na jaką markę samochodów masz nawracac :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-05-22 18:52:08
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***PawelK vel Pablo pisze:
    Tak jak napisałem jestem za. Chętnie Was poznam. Termin też mi pasuje.

    "Arni"
    tylko nie zapomnij na jaką markę samochodów masz nawracac :)

    A mialo byc tak milo :):):)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-05-22 18:56:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 20:36, KJ Siła Słów pisze:
    > A, widzialem Andy'ego na motorze.

    Sprzedał Audi i biały sweterek?

    > Zazdraszczacie?

    Współczujemy.

    Pozdr
    DP

  • 7. Data: 2011-05-22 18:56:24
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    nie wiem czy rezurekcja czy nekrofilia ale daj znak to postaram sie
    przyjechac.

    Nawet jak bedziesz Jasiu to nie bedzie to nekrofilia :)

    ***A, widzialem Andy'ego na motorze.

    Hmmm i co ja biedny poczne - w czasach kiedy palilem, jak sie scigalismy
    robilem przerwy na fajka zeby koles dojechal ale co teraz???
    Jego tez pomimo, ze nie miastowy zapraszamy :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-05-22 19:26:18
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 22 Maj, 17:58, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > Wychodzac naprzeciw, spelniajac potrzebe etc proponuje wznowic Praskie
    > Spotkania Motocyklowe i nie tylko...

    Jak mieszkam na daleeeekiej Pradze to też się załapię?
    Bo termin pasuje mi jak mało co, nawet niedaleko wtedy bywam.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 9. Data: 2011-05-22 19:31:39
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Szuwarek"
    Jak mieszkam na daleeeekiej Pradze to też się załapię?
    Bo termin pasuje mi jak mało co, nawet niedaleko wtedy bywam.

    Generalnie nie ma znaczenia gdzie kto mieszka, nie ma znaczenia czym jezdzi
    (no chyba ze harlejem).
    Wazne zeby milo spedzic srodowy wieczor (chyba ze pojawi sie KJ ew Andy)
    wtedy bedzie rowniez smiesznie...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-05-22 20:29:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 21:31, Tytus z domQ pisze:

    > Wazne zeby milo spedzic srodowy wieczor (chyba ze pojawi sie KJ ew Andy)
    > wtedy bedzie rowniez smiesznie...

    Wtedy będzie zabawnie.

    KJ