  • 1. Data: 2014-03-14 09:46:29
    Temat: poleasingowe komputery
    Od: yuras <j...@o...pl>

    czy ktoś rozpoznawał może ostatnio rynek poleasingowych pecetów ? które
    firmy są warte uwagi ? na co zwracać uwagę przy zakupie ? gdzie można
    znaleźć pecety o najlepszych parametrach ...

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-03-14 09:53:33
    Temat: Re: poleasingowe komputery
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    yuras nabazgrał(a):

    > czy ktoś rozpoznawał może ostatnio rynek poleasingowych pecetów ? które
    > firmy są warte uwagi ? na co zwracać uwagę przy zakupie ? gdzie można
    > znaleźć pecety o najlepszych parametrach ...

    Co do tego sprzętu to wybór raczej będzie ograniczony do 3 marek: HP, DELL,
    FUJITSU-SIEMENS co do jakości to wszystko podobne i jak się trafi .. jeden
    będzie działał OK a drugi może mieć problemu to jest losowe.

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

    Coś ci się przykleiło do d.. :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-03-14 18:01:25
    Temat: Odp: poleasingowe komputery
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja używam HP i Lenovo i nie mam uwag. Sprzęt mało wydajny ale bardzo
    stabilny.

    PC

  • 4. Data: 2014-03-14 18:09:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-14 09:46, Użytkownik yuras napisał:
    > czy ktoś rozpoznawał może ostatnio rynek poleasingowych pecetów ? które
    > firmy są warte uwagi ? na co zwracać uwagę przy zakupie ? gdzie można
    > znaleźć pecety o najlepszych parametrach ...

    Zacznij od ofert na allegro i/lub lokalnych tablicach i jak znajdziesz
    coś dla siebie ciekawego to jedź osobiście i negocjuj cenę.
    Generalnie im bardziej na wschód kraju tym te komputery droższe.
    Ustal sobie jaką konfigurację chcesz osiągnąć i spytaj sprzedawcy,
    większość z nich jest elastyczna i jeśli będą w stanie to rozbudują
    wybrany model do twoich oczekiwań.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-03-14 18:40:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup

    >czy ktoś rozpoznawał może ostatnio rynek poleasingowych pecetów ? które
    >firmy są warte uwagi ? na co zwracać uwagę przy zakupie ? gdzie można
    >znaleźć pecety o najlepszych parametrach ...

    W Amso. Z gwarancją i, jeśli zechcesz, z oryginalnym systemem.

  • 6. Data: 2014-03-20 18:32:16
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dobry wieczór

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > W Amso. Z gwarancją i, jeśli zechcesz, z oryginalnym systemem.
    [...]

    To oni jeszcze istnieją? Przy proponowanych cenach to conajmniej dziwne ;->

    Krzysztof Kucharski

  • 7. Data: 2014-03-20 18:38:06
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" napisał w wiadomości grup

> [...]

    [...]

    >To oni jeszcze istnieją? Przy proponowanych cenach to conajmniej dziwne ;->

    No to daj namiar na miejsce gdzie taniej kupię takiego kompa:
    http://amso.pl/p/pl/2583/dell+745+dt+core2duo+63002g
    b80gb+sata+windows7.html

  • 8. Data: 2014-03-20 18:43:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-20 18:38, Santana pisze:

    > No to daj namiar na miejsce gdzie taniej kupię takiego kompa:
    > http://amso.pl/p/pl/2583/dell+745+dt+core2duo+63002g
    b80gb+sata+windows7.html

    To znaczy... wiesz właściwie jaki system kupujesz?

    "ORYGINALNY SYSTEM WINDOWS 7 Home Premium PL
    z dwiema płytami w wersji 32 i 64 bitowej
    *Jako Partner Microsoftu oferujemy laptopy z tej aukcji wraz z
    Oryginalnym, Polskim, zainstalowanym systemem WINDOWS 7 Professional
    przeznaczonym specjalnie dla komputerów poleasingowych.*
    *W komplecie :*
    * - pierwotny Certyfikat Autentyczności firmowany logiem producenta *
    * - Certyfikat Autentyczności systemu WINDOWS 7 Home Premium dla
    zregenerowanych komputerów*"

  • 9. Data: 2014-03-20 18:56:23
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > http://amso.pl/p/pl/2583/dell+745+dt+core2duo+63002g
    b80gb+sata+windows7.html

    >To znaczy... wiesz właściwie jaki system kupujesz?

    Dla mnie bez znaczenia home czy prof :) Napisz tylko gdzie kupię taniej,
    obojętnie z którym systemem :)

  • 10. Data: 2014-03-20 21:58:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Mar 2014 18:38:06 +0100, Santana napisał(a):

    (ciach...)
    > No to daj namiar na miejsce gdzie taniej kupię takiego kompa:
    > http://amso.pl/p/pl/2583/dell+745+dt+core2duo+63002g
    b80gb+sata+windows7.html

    Jak patrzę na sposób podania specyfikacji...

    Procesor: Core 2 Duo. Pysznie. Samo oznaczenie 2×1,86 GHz mocno kopie moją
    przeponę.
    Pamięć operacyjna: 2GB DDR2. No rewelacja. 1, 2, 4 moduły? Jakie taktowanie?
    Ile płyta ma gniazd dla pamięci?
    Coś o płycie głównej? Co tam można wstawić w celu rozszerzenia możliwości
    sprzętu?
    Dysk twardy: 80GB SATA 3,5". Coś może o modelu?
    Karta grafiki: coś wiadomo? Czy amba fatima?

    Windows 7 specjalnie dla komputerów poleasingowych - khem, a co to za
    wersja?

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]