  • 21. Data: 2012-08-01 10:44:26
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2514682800
    co jest nie tak w tej aukcji? ;o)

  • 22. Data: 2012-08-01 12:32:31
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jv98e1$thj$1@node2.news.atman.pl...
    > dlaczego oryginalna fiatowska pompka paliwa do seicento kosztuje 750 pln,
    > zamiennik 110? czy warto kupić zamiennik? czy wiąże się to z jakimś
    > ryzykiem, np. samozapłonu ;o)?

    Na przykładzie kuzyna - poszła mu pompa. Kupił najtańsza za 100 zł, po około
    1,5 roku poszła znowu. Nie powiem że to dlatego że była taka tania bo:
    - auto na gazie więc wiadomo, ciągle rezerwa itp
    - zbiornika nie czyściliśmy a pewnie by należało aby mieć pewność że nie ma
    syfu który uszkadza pompy
    No i sami wymienialiśmy więc nie liczyliśmy robocizny. 750 zł napewno bym
    nie dał ale za ok. 300 zł powinien byc jakiś Bosch więc może warto tyle dać
    żeby nie tracić na robociźnie.

  • 23. Data: 2012-08-01 17:40:28
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 00:18, BartekK pisze:
    > Jakie tam niepodlegają, trzeba "reklamować towar ze względu na
    > niezgodność z umową", świadomie z praw konsumenta korzystać, a nie
    > jakieś tam "panie nie ma zwrotów".

    nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?

  • 24. Data: 2012-08-01 18:18:53
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-01 17:40, nazgul pisze:

    > nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?
    Naślę Urząd ochrony konkurencji i konsumentów?
    http://www.uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka.php
    #f1173 i dalsze. Jak
    wyślemy pocztą, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, i po 14 dniach
    odpowiedzi nie ma - to znaczy że reklamacja uznana i tylko trzeba się
    sądzić o jej wyegzekwowanie ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2012-08-01 18:33:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?

    Naśle UOKiK? A tak naprawdę to ja oddaję do serwisu (po gwarancji),
    który części sam kupuje i nie mam z tym problemów od wielu lat.

  • 26. Data: 2012-08-01 18:57:30
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 18:18, BartekK pisze:

> [...]
    > wyślemy pocztą, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, i po 14 dniach
    > odpowiedzi nie ma - to znaczy że reklamacja uznana i tylko trzeba się

    no właśnie
    sądziłeś się kiedyś o 200zł?
    A tak bardziej realnie:
    czy używaną cewkę, albo np. zamontowany przegub da się zwrócić?
    pomijam fakt, że w sądzie przydałaby się opinia rzeczoznawcy
    co też pochłonie troszkę czasu i kasy.

  • 27. Data: 2012-08-01 20:28:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Na jakiej podstawie sadzisz że ja coś chce od Fiata czy kogokolwiek
    > innego.
    > Wykazuje tylko, że jest monopol producenta na dostawę części do
    > AUTORYZOWANEJ naprawy

    Mylisz się.
    Nie monopol, tylko inne warunki sprzedaży.
    Wraz z oryginałem kupujesz gwarancję koncernu na część, wraz z zamiennikiem
    wyłącznie gwarancję sprzedawcy.

    > Teraz sobie dośpiewaj jakie może byc pole do popisu przy odmowie naprawy
    > "gdyż cześć nieoryginalna spowodowała uszkodzenie... bla bla bla"

    Coś za coś, niższa cena za niedogodności.
    Ciężko się dziwić, że nie chcą odpowiadać za czyjeś winy, bo chyba nie masz
    wątpliwości, że kiepskiej jakości części mogą narobić kłopotów?

  • 28. Data: 2012-08-01 20:29:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    #f1173 i dalsze. Jak

    > no właśnie
    > sądziłeś się kiedyś o 200zł?
    > A tak bardziej realnie:
    > czy używaną cewkę, albo np. zamontowany przegub da się zwrócić?

    Jeśli jest zepsuta to czemu nie?

  • 29. Data: 2012-08-01 22:10:48
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 20:28, Cavallino pisze:

> [...]
    > Ciężko się dziwić, że nie chcą odpowiadać za czyjeś winy, bo chyba nie
    > masz wątpliwości, że kiepskiej jakości części mogą narobić kłopotów?

    w sumie nie wiem z czym polemizujesz.
    ze słowem "monopol"?
    jeżeli to ma ci poprawić humor to nazywaj to sobie innymi warunkami
    sprzedaż.
    Grubasów możesz nazywać, "ponadprzeciętnie rozwiniętymi objętościowo"
    sedna sprawy to i tak nie zmieni.

    praktyk producenta wcale nie potępiam, tylko mówię skąd różnica w cenie.

  • 30. Data: 2012-08-01 22:12:51
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 20:29, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli jest zepsuta to czemu nie?

    UWAGA! ROZWAŻANIA TEORETYCZNE
    a jak wykażesz, że jest zepsuta?