  • 1. Data: 2009-08-18 22:59:24
    Temat: poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    zastanawiam sie nad szyba do vz800... ma to ktos?
    idealnie, jak znajdzie sie dobra dusza w dc, i albo opowie, albo da sie
    przejechac - nie mam pojecia, czy ma to sens.
    opinie sa delikatnie mowiac sprzeczne.

    motocykl uzywany glownie"miastowo", ale wlasnie ze wzgledu na niskie
    przelotowe - ponad 80km/h konczy sie komfort...

    Alex.

  • 2. Data: 2009-08-19 06:36:02
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > motocykl uzywany glownie"miastowo", ale wlasnie ze wzgledu na niskie
    > przelotowe - ponad 80km/h konczy sie komfort...

    Przyzwyczaisz się, albo zmień kask:)
    Po przesiadce z takiego z szybą też chciałem natychmiast się w nią
    zaopatrzyć.
    Z czasem jazda bez szyby stała się o wiele fajniejsza. Teraz już nie chcę
    szyby:)
    Powyżej 130 zaczyna ściągać z motóra ale tu zaczyna się frajda:)

    Grzech
    vl800

  • 3. Data: 2009-08-19 15:51:32
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przyzwyczaisz się, albo zmień kask:)

    hm, jakos estetyka nie pozwala mi w pelnym jezdzic ;-)

    > Powyżej 130 zaczyna ściągać z motóra ale tu zaczyna się frajda:)

    mamy rozne pojecie frajdy ;-)
    rozumiem, ze szyby nie posiadasz?

    Alex.

  • 4. Data: 2009-08-21 13:08:38
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > hm, jakos estetyka nie pozwala mi w pelnym jezdzic ;-)

    w pełnym nie ale takim ze zdejmowaną szczęką:)

    > mamy rozne pojecie frajdy ;-)

    rozumiem - nie wyprzedzasz :-)

    > rozumiem, ze szyby nie posiadasz?

    nie - po mieście nie ma sensu - imho

    pzdr.
    grzech
    vl800

  • 5. Data: 2009-08-22 21:05:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > w pełnym nie ale takim ze zdejmowaną szczęką:)

    To juz zupelnie bez sensu :) Jet to Jet po cholere Ci jakas szczeka ?

    pozdrwiam,