  • 1. Data: 2009-08-18 18:22:48
    Temat: prosba o pomoc z firestorm'em
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Czesc,
    Mam prosbe do posiadaczy Hondy firestorm z roku 2003 albo i starszych jesli
    CDI converter jest taki sam. Brat moto mi skasowal, ale chce je zrobic tylko
    tyle ze podczas wypadku zniszceniu ulegla wtyczka z CDI convertera (taki
    aluminiowo-jakis tam prostopadloscian z prawej strony tylnego stelaza) a bez
    niego nie ma szans na sprawdzenie czy silnik pali czy nie. Prosba jesli ktos
    ma podobnego firestorma ewentualnie sprzed 2000 roku tez bo ten element
    chyba sie nie zmienil o zdjecie ukladu przewodow we wtyczce. Schemat mam ale
    z niego nie wynika ktory gdzie.
    Pomozcie prosze!

    pozdrawiam,
    doomin13