  • 1. Data: 2009-08-18 18:48:06
    Temat: kupię VTX 1800
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl>

    witam
    Kupię vtx 1800 w stanie idealnym bezwypadkową .

  • 2. Data: 2009-08-18 19:32:49
    Temat: Re: kupię VTX 1800
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "stan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > Kupię vtx 1800 w stanie idealnym bezwypadkową .

    ... bez przebiegu, w cenie maxymalnie do 1.000 pln.

    Tak sobie uzupełniłem:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-08-18 20:12:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    stan wydusił z siebie te słowy:

    > witam
    > Kupię vtx 1800 w stanie idealnym bezwypadkową .

    nie wiem co to znaczy stan idealny ... ale jak chcesz pogadać konkretnie -
    to zapraszam na GG albo prv

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI