  • 1. Data: 2022-01-19 11:16:10
    Temat: problem przy instalowaniu z Qt Installer Framework Online
    Od: "r...@p...onet.pl" <r...@p...onet.pl>

    Utworzyłem instalator przy mojej aplikacji w Qt 5.13.2 pomocy Qt Installer Framework
    4.2.0. Chciałbym instalować online. Jednak podczas instalacji dostaję przy ok. 30%
    błąd: Nie można pobrać archiwów: nie można zweryfikować skrótu. Błąd podczas
    wczytywania .../0.2.0-1platforms.7z
    Tak jest w Windows 10. W Ubuntu instalator działa mi bez zarzutu.
    Jak rozwiązać problem? Chciałbym używać instalatora online, bo potrzebuję funkcji
    upgrade'u aplikacji.