  • 21. Data: 2013-05-15 16:14:55
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-15 14:21, zgred pisze:

    > Ale nie po to wymyślono demokrację, żeby dało się w niej coś zmienić
    > metodami demokratycznymi.
    fakt
    > To gówno trzeba rozwalić siłą. Poczynając od pojedynczych pachołków.

    Jakos silnych nie widze...Ludziom wmowili, ze sa wolni, zyja w
    demokracji, wiec co maja rozwalac? Ustoj, ktory dopiero co wywalczyli?
    Oglupienie jest tak duze, ze zmeczenie tzw "materialu" dlugo nie nastapi.
    Pozd.J.

  • 22. Data: 2013-05-15 16:51:23
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 15:54, k...@w...pl wrote:

    > Clio
    az jeden? :>

    zen.aspx

  • 23. Data: 2013-05-15 16:55:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-15 16:51, Użytkownik hiki o! napisał:

    > az jeden? :>

    Polska myśl techniczna powinno oznaczać chyba zaprojektowany u nas
    przez nas a nie tylko składany z dostarczonych części.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-05-15 17:08:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 16:55, RadoslawF wrote:

    > Polska myśl techniczna powinno oznaczać chyba zaprojektowany u nas
    > przez nas a nie tylko składany z dostarczonych części.

    na bezrybiu i rak ryba

    nie ma mysli technicznej,

    jest tania sila robocza

    zen.aspx

  • 25. Data: 2013-05-15 18:44:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-15 10:49, TujChusk pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ws.atman.pl...

    > 1. Oni też płacą. Być może "na Ciebie"
    > 2. Działają z mocy ustawy którą stworzyli wybrańcy narodu. Widocznie naród
    > nie chce abyś robił zdjęcia Belwederu ;)

    To jest Nasz Belweder, Mój, Twój, a nie prywata pana prezydenta

    --
    animka

  • 26. Data: 2013-05-15 20:33:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > nawet bez jaj produkujemy półprodukty, glownie na eksport
    >
    > reszte importujemy
    >
    > wymien ile modeli smaochodow na naszych drogach to polska mysl
    > techniczna?

    a ile to słowacka albo węgierska...

    > itd...
    >
    > importujemy telewizory, komputery, telefony, tkaniny, ciuchy, itd.

    hm... z tego co wiem w RP produkuje sie telewizory i komputery...

    a ciuchy i tkaniny to sie produkuje w azji...

  • 27. Data: 2013-05-15 20:36:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Polska myśl techniczna powinno oznaczać chyba zaprojektowany u nas
    > przez nas a nie tylko składany z dostarczonych części.

    ale brak polskich samochodów nie jest czymś co sie pojawiło po roku 1980...

    realnie to nigdy nie produkowaliśmy polskich samochodów...

    bo syrenę ciężko nazwać samochodem, warszawa to pobieda, zerżnięta z czegoś
    amerykańskiego czy niemieckiego, polonez to wielka kupa.

  • 28. Data: 2013-05-15 20:57:02
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 20:36, Marek Dyjor wrote:

    > ale brak polskich samochodów nie jest czymś co sie pojawiło po roku 1980...

    No ale mamy tylu swietnych inzynierow.
    I taki prezny przemysl.
    I przez 30 lat nic?
    Znow si enie oplaca miec wlasnych rozwiazan?
    Wszystko trzeba importowac?

    > realnie to nigdy nie produkowaliśmy polskich samochodów...

    No i jak widac - nie bedziemy.

    > bo syrenę ciężko nazwać samochodem, warszawa to pobieda, zerżnięta z
    > czegoś amerykańskiego czy niemieckiego, polonez to wielka kupa.

    ciezko tez je nazwac wspolczesnymi...

    zen.aspx

  • 29. Data: 2013-05-15 20:58:10
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 20:33, Marek Dyjor wrote:

    > a ile to słowacka albo węgierska...

    a dlaczego zawsze wytlumaczeniem jest porownywanie sie z tymi gorszymi a
    nie lepszymi?

    > hm... z tego co wiem w RP produkuje sie telewizory i komputery...

    Polskie?

  • 30. Data: 2013-05-15 21:35:58
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-15 18:44, animka pisze:

    > To jest Nasz Belweder, Mój, Twój, a nie prywata pana prezydenta

    tja....