  • 1. Data: 2009-02-07 13:34:14
    Temat: [pyt] Celerony w laptopach lenovo
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    Witam,

    Modernizuje laptop i chcialbym wymienic Celerona 540 1,86 GHz na cos
    mocniejszego, z rodziny Core Duo. Pytanie: czy wymiana procesora bedzie
    mozliwa, bo obilo mi sie o uszy, ze procesor moze byc wlutowany na
    stale? Wg specyfikacji na stronie producenta obsluguje on nastepujace
    procesory:

    Intel Core Duo processor

    T7100(1.8GHz)
    T7300(2GHz)
    T7500(2.2GHz)

    Intel Celeron processor

    M 540(1.86GHz)
    M 550(2GHz)

    BIOS juz zaktualizowalem do najnowszej dostepnej wersji.

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-02-07 18:13:08
    Temat: Re: [pyt] Celerony w laptopach lenovo
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wg specyfikacji na stronie producenta obsluguje on nastepujace procesory:

    A jaki problem otworzyć i zobaczyć?

    Pewnie taki sam jak napisać co to jest za model?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-02-08 11:53:12
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Mariusz wrote:
    > Witam,
    (...)

    Pytanie: czy wymiana procesora bedzie
    > mozliwa,

    nie.

  • 4. Data: 2009-02-08 11:54:07
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Mariusz wrote:
    > Witam, (...)
    >
    > Pytanie: czy wymiana procesora bedzie
    > mozliwa,

    nie.

  • 5. Data: 2009-02-10 14:26:29
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    Irokez pisze:

    > A jaki problem otworzyć i zobaczyć?

    Nie mam srubokreta, ktorym nie "pokaleczylbym" srubek. A i nie wiem czy
    sprzet nie jest jeszcze na gwarancji.

    > Pewnie taki sam jak napisać co to jest za model?

    Przepraszam, zwyczajnie zapomnialem :) Lenovo R61e 7650-8RG

    Pozdrawiam,

    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-02-10 20:28:12
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Nie mam srubokreta, ktorym nie "pokaleczylbym" srubek. A i nie wiem czy
    > sprzet nie jest jeszcze na gwarancji.

    > Przepraszam, zwyczajnie zapomnialem :) Lenovo R61e 7650-8RG

    oo.. widzisz, już fajniej.
    Wpisujemy w google " Lenovo R61e " i dostajemy 1-wszy link
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-67859

    Ściagamy Hardware Maintenance Manual i tam... na stronie 87 dokumentu mamy
    "1130 CPU"
    Removal steps of CPU.. bynajmniej z podstawki.

    Jak chcesz rozebrać aby wymienic to pobierz ten dokument. Pięknie wszystkie
    kroki opisane.

    I co jak co, ale IBM/Lenovo jak widać nie robi problemów pod tym względem,
    za co go cenię.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez