  • 1. Data: 2009-02-07 04:31:07
    Temat: Pilot do pc
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Szukam fajnego pilota do sterowania stacjonarnym pc.

    -bluetooth ( moze byc z adapterem na usb)
    -male gabaryty
    -wygodnie rozlokowane klawisze
    -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo
    to co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)
    -cena do 300zl

    Znacie/uzywacie cos takiego ?

  • 2. Data: 2009-02-07 07:35:02
    Temat: Re: Pilot do pc
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Logan pisze:
> [...]

    > -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo
    > to co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)

    By?o kiedys' oprogramowanie do PC które zamienia?o telefon komórkowy w
    pilota z podgla;dem tego co na ekranie...

  • 3. Data: 2009-02-08 00:20:55
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Logan <L...@g...pl> wrote:
> [...]

    > -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo
    > to co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)

    Jesli odrzucisz bluetooth i wystarczy Ci podczerwień to mogę polecić:

    Sam taki mam i doskonale spełnia swe zadanie.
    No i kosztował 11.50 dolara z darmową wysyłką do Polski.

    --
    gs

  • 4. Data: 2009-02-08 01:29:16
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Logan <L...@g...pl> wrote:

> [...]

    > -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo
    > to co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)

    W zasadzie to szukasz nie pilota bo pilot to jest jednak kojarzony głównie z
    zestawem RTV tylko tzw. presentera (do prowadzenia prezentacji).

    Jak zaczniesz szukać w tym kierunku to pojawią się sensowne oferty. :)

    Za alledrogo: http://allegro.pl/search.php?string=presenter&catego
    ry=4564

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-02-08 11:42:20
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Grzegorz Sułek wrote:
> [...]
    >
    > Sam taki mam i doskonale spełnia swe zadanie.
    > No i kosztował 11.50 dolara z darmową wysyłką do Polski.

    Nie cierpie porczerwieni z wiadomych powodow, no i cena nie jest problemem

  • 6. Data: 2009-02-08 11:45:19
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Konrad Kosmowski wrote:
> [...]
    > zestawem RTV tylko tzw. presentera (do prowadzenia prezentacji).
    >
    > Jak zaczniesz szukać w tym kierunku to pojawią się sensowne oferty. :)

    Dzieki, rozszerze poszukiwania na prezentery ale tez ich jakos sporo nie
    ma :(
    Na ten logitecha juz sie wczesniej natknalem, i nawet bym go i chcial,
    ale to faktycznie jest bardziej do prezentacji niz do tego czego ja
    chce. Ani to male, ani zaradne (po co mi timer czy pointer) juz nawet
    odrzucajac kontrole nad kursorem to pozostaje niewiele.

  • 7. Data: 2009-02-08 11:49:31
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Osadnik wrote:
    > By?o kiedys' oprogramowanie do PC które zamienia?o telefon komórkowy w
    > pilota z podgla;dem tego co na ekranie...

    Nie jest to to czego poszukuje.

  • 8. Data: 2009-02-08 12:07:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo
    > to co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)

    Poszukaj wygodnego pilota i zaglądnij na lirc.org albo
    winlirc.sourceforge.net.

    zyga

  • 9. Data: 2009-02-08 13:12:35
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Poszukaj wygodnego pilota i zaglądnij na lirc.org albo
    > winlirc.sourceforge.net.
    >
    > zyga

    nie chce podczerwieni :(

  • 10. Data: 2009-02-08 13:53:21