  • 1. Data: 2009-02-07 12:30:20
    Temat: Notebook 10-12 cali
    Od: "Adax" <m...@o...pl>

    Witam wszytkich. Proszę o radę, chcę kupić mały notebook (10-12"), coś w
    rodzaju Asusa eee, ale z napedem DVD, HD80-160GB Atom (nie celeron!). Przy
    okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
    dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

    I w ogóle jakie są Wasze odczucia, zależy mi na zdobyciu jak najwiecej
    opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy. Czy warto rezygnowac z DVD i kupic
    10"? Pozdrawiam. Ada

  • 2. Data: 2009-02-07 12:46:47
    Temat: Re: Notebook 10-12 cali
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adax wrote:
    > I w ogóle jakie są Wasze odczucia, zależy mi na zdobyciu jak najwiecej
    > opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy.

    Zalezy, czego oczekujesz od takiej maszyny. Ja szukalem czegos, co bedzie
    male i naprawde solidnie wykonane, wygodne w codziennym uzytkowaniu
    (klawiatura nie moze byc za mala) i jednoczesnie wystarczajaco wydajne do
    plynnej pracy systemu i zadan typu praca z plikami RAW. Padlo na IBM z
    serii X - sa duzo porzadniejsze, niz tanie netbooki (obudowa z metalu)
    oraz szybsze, jedyna "wada" to gorsza bateria (standardowa starcza u mnie
    na 3h pracy z aktywnym Wi-Fi). Do obrobki zdjec wbudowana matryca nie
    bardzo sie nadaje, ale zawsze moge podlaczyc zewn. monitor. Do
    przegladania www, pisania tekstow, maili itp. 12 cali w zupelnosci mi
    wystarcza, ale mniejszej bym nie chcial.

    k,

  • 3. Data: 2009-02-07 13:35:25
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 07-02-2009 13:30, Adax pisze:

> [...]
    > okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
    > dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

    eee 1000HE?

    > I w ogóle jakie są Wasze odczucia, zależy mi na zdobyciu jak najwiecej
    > opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy. Czy warto rezygnowac z DVD i kupic
    > 10"? Pozdrawiam. Ada

    A po co Ci napęd DVD na stałe? Nie lepiej kupić jakąś porządną
    nagrywarkę na IDE/SATA i podłączyć przez USB gdy będzie potrzebna?

  • 4. Data: 2009-02-07 14:07:31
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    piszesz o tych 4% tytanu w obudowie ?

    > oraz szybsze, jedyna "wada" to gorsza bateria (standardowa starcza u mnie
    > na 3h pracy z aktywnym Wi-Fi).

    Gorsza ? od czego gorsza ? podaj procesor ilość ram etc (ogólne
    zapotrzebowanie na prąd) zanim ocenisz tę baterię

  • 5. Data: 2009-02-07 14:18:15
    Od: Hubert <h...@g...com>

    Polecał bym artykuł w ostatnim Chipie, po przeczytaniu ostatecznie
    pożegnałem się z myślą o netbooku, daje do myślenia , nie każdemu
    takie coś się przyda ...

  • 6. Data: 2009-02-07 14:33:52
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 13:30:20 +0100, Adax napisał(a):

> [...]
    > opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy. Czy warto rezygnowac z DVD i kupic

    http://www.mobimaniak.pl/3316/netbook-z-dvd-od-mouse
    -computer-lb-f1500w/
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2009-02-07 17:54:05
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 07.02.2009 15:18, Hubert pisze:
    > Polecał bym artykuł w ostatnim Chipie, po przeczytaniu ostatecznie
    > pożegnałem się z myślą o netbooku, daje do myślenia , nie każdemu
    > takie coś się przyda ...

    Oczywiście. Tak samo, jak większości ludzi niepotrzebne są
    notebooki :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2009-02-07 18:02:49
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Kot Prezydenta wrote:
    > piszesz o tych 4% tytanu w obudowie ?

    Nie, o W CAŁOŚCI magnezowej spodniej części laptopa. I metalowych
    zawiasach oraz szkieletowi w osłonie matrycy.

    > Gorsza ? od czego gorsza ? podaj procesor ilość ram etc (ogólne
    > zapotrzebowanie na prąd) zanim ocenisz tę baterię

    Gorsza, niż w netbookach, dla których 4-6 godzin często nie stanowi
    problemu. Inna sprawa, że przeciętny X31 jest znacznie szybszy od
    atomowego netbooka.

    k,

  • 9. Data: 2009-02-07 18:07:00
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Hubert pisze:
    > Polecał bym artykuł w ostatnim Chipie, po przeczytaniu ostatecznie
    > pożegnałem się z myślą o netbooku, daje do myślenia , nie każdemu
    > takie coś się przyda ...

    Mógłbyś go streścić? Nie każdy kupuje ten badziew.

    --
    PSYLO

  • 10. Data: 2009-02-07 18:15:51
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 07-02-2009 19:02, KILu pisze:

    > Gorsza, niż w netbookach, dla których 4-6 godzin często nie stanowi
    > problemu. Inna sprawa, że przeciętny X31 jest znacznie szybszy od
    > atomowego netbooka.

    Czyli, parafrazując przysłowie: "co możesz zrobić w 6 godzin zrób (bo
    musisz) w trzy". Albo "po co kupować netbooka, skoro można zainstalować
    player odtwarzający filmy 2 razy szybciej"...