  • 1. Data: 2014-01-21 18:53:34
    Temat: r1
    Od: sebR1 <sebpru7352@_NOSPAM_wp.pl>

    witam.zalogowałem się dziś pierwszy raz na forum i potrzebuje informacji
    ,rady.tydzień temu kupiłem R1 z 2002r.chciałbym by ktoś zaufany zerknął
    fachowym okiem co trzeba było by zrobić przed sezonem.nie chodzi mi o
    oleje itp ale czy trzeba coś wymienić np.rozrząd,regulacja zaworów ...boję
    się zaprowadzić ja byle kogo bo mi nawymyśla ,wydam hajs a r1 bedzie w
    takim samym stanie jak przed serwisem.proszę o adres lub telefon jestem z
    józefowa k/o warszawy.prosze o info będę wdzięczny.pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-01-21 19:12:58
    Temat: Re: r1
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "sebR1" <sebpru7352@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > bedzie w takim samym stanie jak przed serwisem.proszę o adres lub
    > telefon jestem z józefowa k/o warszawy.prosze o info będę

    +49506432765
    dzwonpodtennumertylkoniepoznoboonpewnielezynajebanyr
    anopracujeapopoludniupijejebanychloralemechanikjestz
    ajebistyihajsumalobierze.pozdr

  • 3. Data: 2014-01-21 20:16:28
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    sebR1 <sebpru7352@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >witam.zalogowałem się dziś pierwszy raz na forum

    Forum to drzwi obok.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2014-01-21 22:11:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    sebR1 pisze:

    > proszę o adres lub
    > telefon jestem z józefowa k/o warszawy.prosze o info będę
    > wdzięczny.pozdrawiam

    Spytaj Michała Demczuka (Modlin), czy by się podjął.
    http://www.demczuk.pl/

    Ewentualnie w Minsku Mazowieckim, Wieniek lub Dziadek:

    Mam taki numer telefonu:
    604697977 Piotr.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-01-21 23:44:42
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-21 22:11, Piotr Rezmer pisze:

    > Spytaj Michała Demczuka (Modlin), czy by się podjął.
    > http://www.demczuk.pl/
    >
    > Ewentualnie w Minsku Mazowieckim, Wieniek lub Dziadek:
    >
    > Mam taki numer telefonu:
    > 604697977 Piotr.

    Tak, to numer aktualny do Dziadka.
    Zrobi przegląd i regulacje, nie oszuka.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 6. Data: 2014-01-23 20:57:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sebR1 <sebpru7352@_nospam_wp.pl> wrote:

    > takim samym stanie jak przed serwisem.proszę o adres lub telefon jestem z
    > józefowa k/o warszawy.prosze o info będę wdzięczny.pozdrawiam

    Dzwoń do Michała Szramy.

    http://www.szrama.pl/kontakt/

    http://motogof.tumblr.com/