  • 1. Data: 2009-08-31 20:28:36
    Temat: rejestracja, błędny nr ramy
    Od: Mia <m...@o...pl>

    Hej
    Kumpela ma problem, prosi o radę i z góry dziękuje:

    Kupiłam motocykl HONDA CB 500. Motocykl sprowadzany z Anglii. W trakcie
    rejestracji wynikły problemy. Okazało się że numery ramy nie zgadzają
    się z numerami z dowodu rejestracyjnego. Ja zauważyłam to dopiero kiedy
    stałam w kolejce żeby go zarejestrować. Wcześniej jednak poszłam do
    urzędu skarbowego zgłosić że kupiłam motocykl by móc dostać potrzebny do
    rejestracji VAT 25. Na VACIE przez własną nieuwagę wpisałam numery ramy
    z dowodu rejestracyjnego, który się nie zgadza z rzeczywistością. W
    międzyczasie dostałam już kolejny (dobry) dowód rejestracyjny z Anglii z
    numerami które zgadzają się na ramie.
    Moje pytanie brzmi czy jeśli jeszcze raz pójdę do urzędu skarbowego i
    zgłoszę że kupiłam motocykl czy dojdą do tego, że wcześniej opłaciłam
    motocykl z innymi numerami ramy ale z tym samym numerem rejestracyjnym i
    z tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka itp. i czy mogą
    wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?

    Proszę o wypowiedzi na temat. Dziękuję.

    pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2009-08-31 21:13:59
    Temat: Re: rejestracja, błędny nr ramy
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Mia wrote:
    > Hej
    > Kumpela ma problem, prosi o radę i z góry dziękuje:
    [ ... ]
> [...]
    > motocykl z innymi numerami ramy ale z tym samym numerem rejestracyjnym i
    > z tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka itp. i czy mogą

    Po mojemu to powinna poprostu zadzwonic do US i zapytac jak zlozyc korekte.

  • 3. Data: 2009-09-01 05:15:25
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motocykl z innymi numerami ramy ale z tym samym numerem rejestracyjnym i z
    > tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka itp. i czy mogą

    Mogą. A metodą na poprawienie błędu jest korekta. Spytaj w urzedzie o
    szczegóły, numer druku.

    b.

  • 4. Data: 2009-09-01 08:18:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mia wydusił z siebie te słowy:
> [...]
    > rejestracyjnym i z tymi samymi danymi jak rok produkcji, kolor, marka
    > itp. i czy mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?

    a nie prościej po prostu pójsc do US albo nawet zadzwonić i mieć informacje
    z pierwszej ręki, miast pisać na grupe, gdzie zwykle i tak dostaje sie
    przynajmniej dwie różne wypowiedzi nie wspominając już o tym, ze
    wiarygodność informacji często budzi wiele do życzenia.

    Telefon/wycieczka do US i wszytsko wiesz. Dokladnie i tak jak trzeba.
    Nie szkoda Ci czasu?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI