  • Data: 2012-04-22 20:56:45
    Temat: rejestracja pomocy
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam takie pytanie bo kupiłem nie dawno motor spisałem umowe wszystko
    elegancko lecz stwierdzilem że motor jednak chce przepisać na siebie nie
    na ojca jak to zrobiłem będą szły mi zniżki i kłopot jest w tym że
    opłaciłem już urząd skarbowy a chce jeszcze raz spisać umowe bo 30 dni już
    mineły czy jak spisze drugi raz umowe i zapłace te 2 % będą jakieś
    komplikacje czy nie ?? bym był wdzięczny za szybką odpowiedź pozdrawiam