  • 1. Data: 2014-05-28 13:30:06
    Temat: rejstracja motru
    Od: patryk12356 <dylak23@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam kolega chce mi sprzedac ścigacza 125 ale trzeba go zarejestrować czy
    normalnie go zarejestruje na 50 jak mam paiery do rejestruje na 50

  • 2. Data: 2014-05-28 18:45:21
    Temat: Re: rejstracja motru
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-28 13:30, patryk12356 pisze:
    > Witam kolega chce mi sprzedac ścigacza 125 ale trzeba go zarejestrować
    > czy normalnie go zarejestruje na 50 jak mam paiery do rejestruje na 50
    1. Kropka i przecinek, to takie magiczne znaki, bez których czasami nie
    wiadomo, o co chodzi. Niestety ich brak zawsze świadczy niezbyt dobrze o
    piszącym.
    2. Rejestrując 125 jako 50 prosisz się o kłopoty. Jest tu przynajmniej
    kilka paragrafów, za które możesz nieźle oberwać - na przykład ten:
    art. 271 k.k.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-05-29 08:47:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-28 18:45, Jacek pisze:
    > 1. Kropka i przecinek, to takie magiczne znaki, bez których czasami nie
    > wiadomo, o co chodzi. Niestety ich brak zawsze świadczy niezbyt dobrze o
    > piszącym.

    Jeśli ktoś nie potrafi nawet postawić pytania, to jest duża szansa, że
    nie zrozumie odpowiedzi :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 4. Data: 2014-05-29 08:57:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 28 May 2014 11:30:06 +0000 (UTC)
    patryk12356 <dylak23@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    > Witam kolega chce mi sprzedac ścigacza 125 ale trzeba go zarejestrować czy
    > normalnie go zarejestruje na 50 jak mam paiery do rejestruje na 50

    A jak chciałbyś zarejestrować 125 jako 50?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 5. Data: 2014-06-01 12:04:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    patryk12356 <dylak23@_nospam_wp.pl> wrote:

    > Witam kolega chce mi sprzedac ścigacza 125 ale trzeba go zarejestrować czy
    > normalnie go zarejestruje na 50 jak mam paiery do rejestruje na 50

    Nie.

    http://motogof.tumblr.com/