  • 1. Data: 2014-05-28 15:03:30
    Temat: Prawo jazdy
    Od: scigaczem300kmh <mika999.99@_NOSPAM_tlen.pl>

    Hejka, ja to będzie z tym prawo jazdy czy jak to się tam nazywa? bo
    słyszałam, ze ma być tak, ze np na Aprille rs125 będzie można na dowód..
    mam nadzieje, ze tak będzie.. a poza tym wiecie może do jakiej pojemności?

  • 2. Data: 2014-05-28 22:36:52
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    scigaczem300kmh napisal

> [...]
    > mam nadzieje, ze tak będzie.. a poza tym wiecie może do jakiej pojemności?

    To jest tak ze może być 125 ale musi mieć automatyczna skrzynie. I musisz
    miec prawo jazdy kat B przez 3 lata i dopiero wtedy bedziesz mogla "bawić
    sie" na 125 z autoamtem.

  • 3. Data: 2014-05-29 08:19:13
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-05-28 22:36, gumis0510 pisze:

    > To jest tak ze może być 125 ale musi mieć automatyczna skrzynie. I
    > musisz miec prawo jazdy kat B przez 3 lata i dopiero wtedy bedziesz
    > mogla "bawić sie" na 125 z autoamtem.

    Z jakiego prawa to wynika?

    Pozdrawiam
    WW

  • 4. Data: 2014-05-29 08:46:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-29 08:19, WW pisze:

    > Z jakiego prawa to wynika?

    Jeszcze nie wynika, ale pracują nad tym w Sejmie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 5. Data: 2014-05-29 08:55:39
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-05-29 08:46, Magic pisze:

    > Jeszcze nie wynika, ale pracują nad tym w Sejmie.

    Dzięki.

    Pozdrawiam
    WW

  • 6. Data: 2014-06-09 16:47:08
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał

    > jeszcze nie wynika, ale pracują nad tym w Sejmie.

    Praca posuwa się.
    Senat dodał "motocykle z MANUALNĄ skrzynią biegów"
    Kto pamięta jak wygląda coś takiego?
    :)

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2014-06-09 17:55:38
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 9 Jun 2014 16:47:08 +0200 "Hinek" <h...@f...pl> napisał:

    >Senat dodał "motocykle z MANUALNĄ skrzynią biegów"
    >Kto pamięta jak wygląda coś takiego?
    >:)

    Zdaje się że w jakimś wczesnym Komarze taka była :-)

  • 8. Data: 2014-06-09 21:34:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Jun 2014 17:55:38 +0200 osobnik zwany __Maciek
    napisał:

    > Zdaje się że w jakimś wczesnym Komarze taka była :-)

    a wcześniej praktycznie we wszystkich motocyklach. Czasem z lewej, czasem
    z prawej strony :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 9. Data: 2014-06-10 09:58:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 16:47:08 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:

    > Praca posuwa się.
    > Senat dodał "motocykle z MANUALNĄ skrzynią biegów"

    A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
    Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
    Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

    WS

  • 10. Data: 2014-06-10 10:52:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 00:58:44 -0700 osobnik zwany WS napisał:

    > A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych
    > automatycznych? Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste? Chyba, ze jest
    > jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

    nie wiem jak Ty ale ja mam nożną :)