  • 1. Data: 2014-05-27 09:39:49
    Temat: Pirelli Diablo
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam wszystkich! Chciałem zapytać czy może ktokolwiek z Was miał
    styczność z opona Pirelli Diablo (samo diablo- nie Strada i Corsa).
    Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie. Wydaje mi
    się bardzo śliska a przy każdej próbie jazdy na jednym kole opona ślizga
    się ( przy mocniejszym odkręceniu robi to nawet do 90km/h). Chciałem
    poznać Wasze opinie. Dodam że czasem nawet w zakręcie tył potrafi trochę
    "odjechać". Opona pochodzi z końca 2009 roku i jest na niej jeszcze bardzo
    dużo bieżnika. Za wszelkie porady stawiam piwo ;P

  • 2. Data: 2014-05-27 10:54:02
    Temat: Re: Pirelli Diablo
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Witam wszystkich! Chciałem zapytać czy może ktokolwiek z Was miał
    > styczność z opona Pirelli Diablo (samo diablo- nie Strada i Corsa).
    > Osobiście mam mieszane uczucia co do tej opony w moim Hornecie.

    Ciśnienie w oponie sprawdzone?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-05-27 11:06:07
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

    > Ciśnienie w oponie sprawdzone?

    Oczywiście . Znalazłem katalog pirelli i nabilem 2, 9 bar jak przykazal
    producent.

  • 4. Data: 2014-05-27 11:31:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-27 11:06, gumis0510 pisze:
    > Adam Wysocki napisal

    > Oczywiście . Znalazłem katalog pirelli i nabilem 2, 9 bar jak przykazal
    > producent.

    Eee, a to nie zależy też od motocykla ? Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 5. Data: 2014-05-27 12:04:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    gumis0510 <gumis0510@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Oczywiście . Znalazłem katalog pirelli i nabilem 2, 9 bar jak przykazal
    > producent.

    Nabij tak jak zaleca producent moto, nie producent opony. Ale widzę że dla
    Horneta z tyłu powinno być 2.9 (z przodu 2.5)... więc może po prostu ta
    guma tak ma... albo np. jest uszkodzona (pęknięty kord). Albo nabijałeś na
    stacji i pokazało 2.9, a nabiło cholera wie ile. Jeśli tak to podjedź do
    wulkanizatora, za piwo albo za free ustawi ci ciśnienie miernikiem, który
    pokazuje bardziej miarodajnie niż te ze stacji.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2014-05-27 12:40:51
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

> [...]
    > wulkanizatora, za piwo albo za free ustawi ci ciśnienie miernikiem, który
    > pokazuje bardziej miarodajnie niż te ze stacji.

    Właśnie sprawdzałem u znajomego mechanika i wszystko jest ok. Chyba
    przesiąde sie na micheliny albo metzellery bo do tej opony nie mam juz sił
    :/

  • 7. Data: 2014-05-27 12:54:43
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    > Właśnie sprawdzałem u znajomego mechanika i wszystko jest ok. Chyba
    > przesiąde sie na micheliny albo metzellery bo do tej opony nie mam juz sił

    Ostatnimi dobrymi Michelinami były Pilot Roady... (a teraz zacznie się
    flame)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-05-27 15:30:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-27 12:40, gumis0510 pisze:
    > Adam Wysocki napisal

    > Właśnie sprawdzałem u znajomego mechanika i wszystko jest ok. Chyba
    > przesiąde sie na micheliny albo metzellery bo do tej opony nie mam juz
    > sił :/

    Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden
    mniej udany model. Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

  • 9. Data: 2014-05-27 17:06:14
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Magic napisal

    > Diablo Corsa to akurat fajna opona, więc nie ma co się obrażać za jeden
    > mniej udany model. Znam ludzi, którzy już w życiu nie kupią Metzelera :)

    Właśnie to nie corsa albo strada tylko zwykle diablo na temat których
    ciezko znaleźć jakiekolwiek opinie w internecie

  • 10. Data: 2014-05-27 19:29:22
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-05-27 12:54, Adam Wysocki pisze:

    > Ostatnimi dobrymi Michelinami były Pilot Roady... (a teraz zacznie się
    > flame)

    Prosze bardzo ;)
    Wuja tam dobre Pilot Roady, zabkuja, w winklach takich troszke szybszych
    ;) plyna, na mokrym powiedzmy daja rade tak w sprzetach kolo 100KM
    wyzej... slabo. Opona z wykopalisk w tej chwili.

    --
    Pozdr!
    Rogal

    ---