  • 1. Data: 2023-09-24 20:03:57
    Temat: rower prawie mnie uderzył
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pełnej kurwie jechał z góry
    misiek około 90kg
    szedłem przy lewej krawędzi chodnika bo się boję samochodów
    chodnik ma z 4m szerokości, usłyszałem tylko pisk opon

    jebus miał dużo miejsca żeby mnie ominąć

    chodnik dopiero układają, nie ma żadnych malunków
    są już znaki

    http://wrower.pl/images/strony/007/normal/znak_c13_1
    6_pr.png
    http://wrower.pl/prawo/znak-c-16-c-13-droga-dla-pies
    zych-i-rowerzystow,3187.html

    uważajcie na zjebów

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-09-24 20:53:14
    Temat: Re: rower prawie mnie uderzył
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.09.2023 o 20:03, PiteR pisze:
> [...]
    > chodnik ma z 4m szerokości, usłyszałem tylko pisk opon
    >
    > jebus miał dużo miejsca żeby mnie ominąć
    >
    > chodnik dopiero układają, nie ma żadnych malunków

    https://www.sadistic.pl/biegnij-forrest-biegnij-vt58
    0604.htm :) Norma.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-09-24 22:07:58
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.09.2023 o 20:03, PiteR pisze:
    > na pełnej kurwie jechał z góry
    > misiek około 90kg
    > szedłem przy lewej krawędzi chodnika bo się boję samochodów

    Na rowerowo pieszej? :-)

    > chodnik ma z 4m szerokości, usłyszałem tylko pisk opon
    >
    > jebus miał dużo miejsca żeby mnie ominąć
    >
    > chodnik dopiero układają, nie ma żadnych malunków
> [...]

    Hehe, ja dopiero teraz wyczytuję, że te strony na znaku są jednak istotne.

    > http://wrower.pl/prawo/znak-c-16-c-13-droga-dla-pies
    zych-i-rowerzystow,3187.html

    "Znak kompilacji C-13 i C-16 oznacza drogę, na której dopuszcza się
    tylko ruch pieszych i rowerów."

    A mnie się wydaje, że mogą nią jeździć samochody :-)

    > uważajcie na zjebów

    Pouczyłeś go? Przyjął?

  • 4. Data: 2023-09-24 22:36:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.09.2023 o 20:03, PiteR pisze:

    > http://wrower.pl/images/strony/007/normal/znak_c13_1
    6_pr.png

    A szedłeś z opiekunem?

    Robert

  • 5. Data: 2023-09-25 00:11:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ueq4v5$1ecto$3@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > Na rowerowo pieszej? :-)

    ta, zabili dokładnie tam żonę kolegi, najebany koleś wypadł z asfaltu
    na chodnik uderzył ją z tyłu.

    6_pr.png

    > Hehe, ja dopiero teraz wyczytuję, że te strony na znaku są jednak
    > istotne.

    no są ale jakbym leżał pijany na złej stronie
    to przepraszam, nie jezdzijcie po mnie.

    > Pouczyłeś go? Przyjął?

    uciekł, kurwami rzucał.

    człowiek rozumny ominąłby