  • 1. Data: 2017-04-10 22:36:22
    Temat: samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    ubezpieczyciel wyliczył czas naprawy na 3 dni, mechanik na 7 dni, w
    dodatku ja planuje urlop około-świąteczny i będę mógł odebrać samochód w
    10 dniu.

    Jak to wygląda w praktyce? Jak zadzwonię do TUW i powiem, że chcę
    "cesjowany" okres wynajmu powyżej ich 3 dni, bo mechanik nie zrobi mi w
    tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam
    zastępczy) po 10, to to przejdzie? Czy może od razu płacić z własnej
    kasy i szykować się na sąd?

  • 2. Data: 2017-04-10 22:46:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-04-2017 o 22:36, PlaMa pisze:
> [...]
    > tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam
    > zastępczy) po 10, to to przejdzie? Czy może od razu płacić z własnej

    Lekkie wydłużenie, zwłaszcza w okresie świątecznym przejdzie.
    Ale czy z 3 do 10 dni - to wątpię.

  • 3. Data: 2017-04-11 08:03:01
    Od: p...@g...com

    Co jest do roboty ? W przypadku napraw lakierniczych 2 tygodnie u forda to raczej
    standard :-)

  • 4. Data: 2017-04-11 20:02:55
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-11 o 08:03, p...@g...com pisze:
    > Co jest do roboty ? W przypadku napraw lakierniczych 2 tygodnie u forda to raczej
    standard :-)

    Heh... trudne pytanie. Robione będą drzwi ale do roboty jest sporo :D
    Mój błotnik w ciągu 4 miesięcy zimy zmienił się w rdzawą bibułę :(

  • 5. Data: 2017-04-11 20:10:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-10 o 22:46, Cavallino pisze:

    > Lekkie wydłużenie, zwłaszcza w okresie świątecznym przejdzie.
    > Ale czy z 3 do 10 dni - to wątpię.

    No i nie przeszło...

    Opiekunka sprawy pokombinowała, że zamiast 3 dni niech będzie, że należy
    się 5 dni. 5 dni wypada w sobotę więc dociągnijmy do poniedziałku -
    czyli 7 dni. Poniedziałek to dzień wolny, więc do wtorku do 8 dni.
    Jednak rzeczywiście mogę przecież nie zdążyć wrócić ze świątecznego
    wyjazdu, więc niech będzie, że pokryją koszta do środy czyli 9 dni.

    Przy 10 dniu już jej pomysłów zabrakło :D Spodziewałem się kopania z
    koniem i nawet chciałem iść na ustępstwa i im oddam na piątek samochód
    (będę w domu święta przygotowywał przed wyjazdem) ale powiedzieli żeby
    się nie wygłupiać :)

    Zapulsowałaś Ergo Hestio :)