  • 1. Data: 2017-04-11 01:02:53
    Temat: Usuwanie katalizatora
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Nieraz jadę za kimś, albo stoję na czerwonym świetle. Siedzimy w naszym
    samochodzie całą rodziną z dziećmi i czujemy jak poprzedzający samochód
    zatruwa nas spalinami posiadającymi charakterystyczny smród świadczący o
    braku katalizatora. Można gdzieś podkablować takiego smrodziarza?

  • 2. Data: 2017-04-11 02:38:40
    Temat: Re: Usuwanie katalizatora
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > posiadającymi charakterystyczny smród świadczący o braku katalizatora

    dobrze, że mój o tym nie wie :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-04-11 07:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > zatruwa nas spalinami posiadającymi charakterystyczny smród świadczący o
    > braku katalizatora. Można gdzieś podkablować takiego smrodziarza?

    Można zrobić straż obywatelską zeby przestali krasc katy po nocach.
    Mozna wpierdzielić Gulczasowi za bezcelne reklamowanie w radio
    złodziejkiego procederu pod tytułem "skupujemy katalizatory, płacimy
    gorówką".
    Działaj! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 4. Data: 2017-04-11 07:13:46
    Od: p...@g...com

    Jako ze przynajmniej dwóch znanych mi policjantów chwali się usunięciem dpf-a nie
    jest to najlepszy pomysł :-) pomijając problem wiarygodności takiego zgłoszenia co
    niby ma zrobić taki policjant ? Skierować na dodatkowy przegląd ? To raczej kwestia
    niedorozwoju socjalnego :-) szacowany czas rozwiązania problemu 20-30 lat

  • 5. Data: 2017-04-11 09:03:17
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 01:02, Poldek pisze:

> [...]
    > samochód zatruwa nas spalinami posiadającymi charakterystyczny smród
    > świadczący o braku katalizatora. Można gdzieś podkablować takiego

    Możesz wysiąść, podejść do kierowcy i zaproponować, że kupisz mu nową
    hybrydę.
    Może się zgodzi. Myślałeś o tym ?

  • 6. Data: 2017-04-11 09:45:16
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >problemu 20-30 lat

    yyy - dwa miechy raczej:
    "ustawodawca ustala normy abc itp.
    koszt spelnienia tych norm, wraz z wymiana koniecznych czesci sluzacych
    spelnieniu - pozostaje w gestii producenta pojazdu"
    po pol roku masz uklady oczyszczania tak trwale ze przy nich silnik diesla
    mercedesa w123 to papier....
    auto pewnie bedzei nieco drozsze ale zapewne bedzie spokoj i potrzeba
    wycinek zaniknie.

  • 7. Data: 2017-04-11 10:09:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 09:03:19 UTC+2 użytkownik semi napisał:
    > Możesz wysiąść, podejść do kierowcy i zaproponować, że kupisz mu nową
    > hybrydę.
    > Może się zgodzi. Myślałeś o tym ?

    A jest obowiązek prawny posiadana samochodu w naszym kraju?

    L.

  • 8. Data: 2017-04-11 10:14:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 10:09, Lisciasty pisze:

    > A jest obowiązek prawny posiadana samochodu w naszym kraju?

    Nie ma, podobnie jak nie ma obowiązku stawania za poprzedzającym
    samochodem tak, że spaliny do okna lecą.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-04-11 10:28:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-11 o 10:14, Liwiusz pisze:

    > Nie ma, podobnie jak nie ma obowiązku stawania za poprzedzającym
    > samochodem tak, że spaliny do okna lecą.

    Nie ma obowiązku stania za poprzedzającym samochodem, ale jest obowiązek
    posiadania sprawnego katalizatora w samochodzie, który taki katalizator
    miał fabrycznie zainstalowany.

    Tobie wdychanie surowych spalin nie przeszkadza. Masz dzieci?

  • 10. Data: 2017-04-11 11:40:31
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Tobie wdychanie surowych spalin nie przeszkadza. Masz dzieci?

    Naprawde najwiekszym problemem dla ciebie sa osobowki a nie stary, kamazy,
    autobusy miejskie, ktore kopca tak ze drogi za nimi nie widac?