  • 11. Data: 2012-12-18 19:47:07
    Temat: Re: sample nowego fuji ex-1
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 18 Gru, 12:13, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:

    >     Ha! :D
    >
    >     Miałem już napisane, że doceniam stałki, ale to zoom jest u mnie
    > obowiązkowym koniem roboczym. A tu brak bodaj choćby jednego zooma
    > w systemie. Ale chyba właśnie na potrzeby nowego korpusu Fuji wystrugało
    > kitowego zooma. Banalne 18-55, że aż szkoda o tym dłużej gadać, ale zoom
    > jest! :)   Może z tego systemu coś jeszcze będzie... :)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Mariusz   [mr.]

    Nie takie banalne, to jest f/2.8-4 zamiast typowego f/3.5-5.6 (ale czy
    używalne - przyznaję, że nie wiem).

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 12. Data: 2012-12-19 13:19:21
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Tomasz Worek" <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > Nie takie banalne, to jest f/2.8-4 zamiast typowego f/3.5-5.6 (ale czy
    > używalne - przyznaję, że nie wiem).

    To mi wczoraj zdarzył się taki śmieszny drobiazg... :))

    Odpaliłem anty-wirusa i zdążyłem o nim zapomnieć - pracował sobie
    pod warstwą pełnoekranowych okien. Nawykowo Alt+Tabem przewracam kolejne
    okna, w pewnym momencie odkryłem jakiś dziwne okno ze ścieżką do
    konfiguracji obiektywu: oko zarejestrowało migawkę:

    - "Sigma 300-800 mm" i myśl: "- To ja mam takie szkło? Mmm... Fajnie..."

    Jeszcze zdążyłem pomyśleć, czy nie wykorzystać takiego szkła do
    zdjęć astro (niedawno na nocnym długim naświetlaniu chmur szerokim
    kątem pięknie mi się Plejady, Księżyc i księżyce Jowisza naświetliły
    - aż się połakomiłem... ;) , ale jeszcze musiałbym dokupić montaż
    paralaktyczny... :))

    I dopiero wtedy się zorientowałem, że to był antywir, który po
    prostu skanował sobie pliki konfiguracyjne LR. :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]