  • 1. Data: 2009-01-17 15:54:41
    Temat: serwer newsowy dla pl.sci.inzynieria?
    Od: "Adampio" <a...@o...pl>

    Od paru tygodni nie moge czytnikiem Thunderbirda nic sciagnac z tej grupy
    (proboje roznych serwerów). Czyzby p.s.i byla dostepna tylko przez www?

  • 2. Data: 2009-01-17 16:21:26
    Temat: Re: serwer newsowy dla pl.sci.inzynieria?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 16:54:41 +0100, Adampio wrote:
    >Od paru tygodni nie moge czytnikiem Thunderbirda nic sciagnac z tej grupy
    >(proboje roznych serwerów). Czyzby p.s.i byla dostepna tylko przez www?

    Jak najbardziej dziala, tylko pytanie z jakiego serwera korzystasz
    lub czy wina nie lezy po stronie Th.

    J.

  • 3. Data: 2009-01-17 18:07:31
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>

    J.F. naskrobał(a):

    > Jak najbardziej dziala, tylko pytanie z jakiego serwera korzystasz
    > lub czy wina nie lezy po stronie Th.

    Pod koniec zeszłego roku miałem kłopoty ze ściąganiem newsów z różnych
    grup. Korzystałem z serwera onetu. Co ciekawsze Google Groups nie zawsze
    pokazywał wszystkie posty które miałem w czytniku. Teraz jest już OK

    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim

  • 4. Data: 2009-01-17 18:09:01
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Jak najbardziej dziala, tylko pytanie z jakiego serwera korzystasz
    > lub czy wina nie lezy po stronie Th.
    >
    > J.

    ja jade z news.gazeta.pl i działa bardzo dobrze. A Ty z jakiego?

    Krzysike

  • 5. Data: 2009-01-17 18:47:38
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 19:07:31 +0100, Doc
    <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom> wrote:

    >J.F. naskrobał(a):

    >Pod koniec zeszłego roku miałem kłopoty ze ściąganiem newsów z różnych
    >grup. Korzystałem z serwera onetu.
    Onet zaliczył poważny pad - ja się z nim z tego powodu pożegnałem.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2009-01-17 19:03:30
    Od: "Adampio" <a...@o...pl>

    > Jak najbardziej dziala, tylko pytanie z jakiego serwera korzystasz
    > lub czy wina nie lezy po stronie Th.
    >
    > J.

    Poniewaz chcialbym rowniez pisac i mam malo uzywane konto pocztowe na Onecie to
    wpisalem serwer: news.onet.pl
    No i z kilku grup pl.rec i pl.misc oraz z jednej pl.regionalne czyta i odpisuje
    sie bez klopotu. Przed chwila zasubskrybowalem nawet pl.sci.fizyka i tez sie
    sciagnelo. Natomiast na p.s.i byly stare posty, ktore znikaly wraz z uplywem
    tereminu waznosci ustawipnym w czutniku i teraz nic nie mam. Czyli niby czytnik
    sie laczy z ale nic nie widzi :-(((

    na probe wpisalem news.icm.edu.pl i sciagnalem np. drugi komplet Donosow ale
    p.s.i bylo puste...

  • 7. Data: 2009-01-17 19:15:11
    Od: "Adampio" <a...@o...pl>

    > Onet zaliczył poważny pad - ja się z nim z tego powodu pożegnałem.
    > Grzegorz Krukowski

    Ale mimo to piszesz z adresu Onetowego

  • 8. Data: 2009-01-17 19:45:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 20:15:11 +0100, "Adampio" <a...@o...pl> wrote:

    >Ale mimo to piszesz z adresu Onetowego
    Hmmm, ale wiesz o tym że serwer do pobierania newsow może być od
    jednego dostawcy, serwer smtp do wysyłania od innego w from możesz
    wpisać cokolwiek i to o niczym nie świadczy? Tak po prawdzie nie wiesz
    przez jakie konto ja tą wiadomość wysłałem.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2009-01-17 22:29:39
    Od: AL <t...@t...pl>

    OneiroO pisze:

    > ja jade z news.gazeta.pl i działa bardzo dobrze. A Ty z jakiego?
    >
    > Krzysike

    na gazecie.pl jest OK.
    Na notebooku mam z konta onet (bo serwer gazety.pl kiedys padl) i
    przykladadowo nie widac niektorych grup (tzn da sie ustawic je w
    subskrybcji, natomiast zadne posty sie nie pojawiaja na nim - przyklad
    grupa:palmtop i podrzedne palmos).
    Nadrabiam braki na domowym komputerze (bede musial tez pozegnac sie z
    onet). Natomiast ta grupa jest widziana na jednym i drugim z w/w
    serwerow newsowych - i z Thunderbirdem nie ma problemu - dziala, sciaga
    i wysyla.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2009-01-17 23:30:41
    Od: "Adampio" <a...@o...pl>

    > na gazecie.pl jest OK.
    > pozdr
    > Adam (AL)
    > TG

    Tyle ze on chce jekiegos loginu i hasla. Czy to znaczy ze trzeba miec konto
    gazetowe?