  • 1. Data: 2010-02-20 21:49:35
    Temat: serwery sms
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Witam serdecznie,

    czy ktoś może się orientuje z jakich serwerów sms z opcją API można
    korzystać w rozsądnych cenach.
    W polsce chyba są dwa takie ogólnie najlepsze rozwiązania : smsapi oraz
    serwersms. Czy ktoś coś mógłby polecić lepszego, a może lepiej
    skorzystać z rozwiązań zagranicznych jeśli tak to jakich?

    Z głównych założeń, serwer sms musi obsługiwać opcję wysyłki smsa bez
    podpisu oraz z podpisem jak również obsłużyć raport doręczenia.

    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

    --
    Pozdrawiam kijan

    Program dla pozycjonerów, Seo Tools online: http://twojapozycja.pl

  • 2. Data: 2010-02-24 11:37:57
    Temat: Re: serwery sms
    Od: beherit / pn <b...@t...firenet.eu.org>

    Kijan pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > czy ktoś może się orientuje z jakich serwerów sms z opcją API można
    > korzystać w rozsądnych cenach.

    Odezwij się do mnie na priv - info [na ] teleit [kropka] pl. Napisz mi
    proszę jaka będzie dla Ciebie najdogodniejsza forma komunikacji i jaki
    przedział ruchu Cię interesuje.