  • 1. Data: 2009-02-16 07:36:48
    Temat: simlock E250
    Od: "k." <a...@p...fm>

    Chcę sciągnąć simlocka z samsunga e250. Podczas wizyt w serwisie powiedział
    gość że sciąga go kablem podgrywając nowe oprogramowanie. Inny twierdzi że
    to bez sensu, stracę gwarancję, lepiej zrobić to kodem. wówczas nie rzuca
    sie to w oczy w serwisie- telefon jest jeszcze na gwaracji. No więc kto ma
    rację?

  • 2. Data: 2009-02-16 14:09:44
    Temat: Re: simlock E250
    Od: "k." <a...@p...fm>