  • 1. Data: 2009-02-15 16:03:15
    Temat: Zmniejszanie rozmiaru zdjecia s60v3
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    Szukam jakiegos programu ktory bedzie potrafil zmniejszyc rozmiar zdjecia
    tak by np. mialo mniej niz 50 kb.

  • 2. Data: 2009-02-15 16:08:33
    Temat: Re: Zmniejszanie rozmiaru zdjecia s60v3
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 17:03:15 +0100, Gizmo napisał(a):

    > Szukam jakiegos programu ktory bedzie potrafil zmniejszyc rozmiar zdjecia
    > tak by np. mialo mniej niz 50 kb.

    xnview

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-15 16:54:46
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Gizmo napisał:
    > Szukam jakiegos programu ktory bedzie potrafil zmniejszyc rozmiar zdjecia

    Poza tym wszystko w porządku? :)
    Ciekawią mnie takie beznadziejne przypadki: na grupie poświęconej telefonom
    pytać o fotografie. :D

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2009-02-15 17:15:25
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    > Poza tym wszystko w porządku? :)
    > Ciekawią mnie takie beznadziejne przypadki: na grupie poświęconej
    > telefonom pytać o fotografie. :D

    a ja mysle bys beznadziejnego przypadka poszukał w rodzinie.

    a Waldkowi bardzo dziekuje.

  • 5. Data: 2009-02-15 17:18:16
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    Wszystko ladnie pieknie,ale ja szukam tego programu na symbiana tak jak w
    temacie s60v3
    By zainstalowac go w telefonie,i poprzez niego zmniejszać foty te z
    telefonu.

  • 6. Data: 2009-02-15 19:12:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    Gizmo pisze:
    > Szukam jakiegos programu ktory bedzie potrafil zmniejszyc rozmiar zdjecia
    > tak by np. mialo mniej niz 50 kb.

    PhotoRite

    potrafi wiecej - ale zmniejszyc zdjecie rowniez

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-02-15 21:38:09
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    > PhotoRite
    >
    > potrafi wiecej - ale zmniejszyc zdjecie rowniez

> [...]

    dzieki AL

  • 8. Data: 2009-02-16 12:56:32
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    http://www.esnips.com/doc/d7f0f9c7-db20-4c60-9549-43
    852b4ca197/Zensis.PhotoRite.SP.v6.11.S60v3.SymbianOS
    9.1.Cracked-BiNPDA

  • 9. Data: 2009-02-16 16:07:51
    Od: "Gizmo" <g...@g...pl>

    Dzieki wam bardzo,program jest swietny.