  • 1. Data: 2012-10-11 12:18:56
    Temat: sklep internetowy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy istnieją jakieś proste i PO POLSKU skrypty obsługi sklepu internetowego?
    oczywiście darmowe, ale i proste...

  • 2. Data: 2012-10-11 12:57:31
    Temat: Re: sklep internetowy
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 11 Oct 2012 12:18:56 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > czy istnieją jakieś proste i PO POLSKU skrypty obsługi sklepu internetowego?
    > oczywiście darmowe, ale i proste...

    Zaserwuj "nieprosty" to może będzie punkt odniesienia, żeby ew. pokazać coś
    prost(sz)ego.

    Ale! Tak czy siak dedukuję, że jak na tym etapie masz problemy, to bez
    solidnego wsparcia technicznego raczej nie będziesz w stanie samodzielnie
    rozwinąć takiego sklepu z sukcesem. Ew. może jakieś SaaS, np. ClicShop.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2012-10-11 13:01:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dostałem takiego maila: http://www.nazwa.pl/sklep,sklepy,5686.html

    Ktoś ma i wie coś na ten temat?

  • 4. Data: 2012-10-11 16:55:49
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > dostałem takiego maila: http://www.nazwa.pl/sklep,sklepy,5686.html
    >
    > Ktoś ma i wie coś na ten temat?

    Nazwy nie znam, ale konkurencyjny home.pl ma bardzo dobry sklep - czyt.
    prosty, bo nawet najwieksi melepeci techniczni z moich znajomych radza
    sobie ;)

  • 5. Data: 2012-10-11 17:50:14
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    > dostałem takiego maila: http://www.nazwa.pl/sklep,sklepy,5686.html
    >
    > Ktoś ma i wie coś na ten temat?

    Nie wiem jak nazwa, ale ogólnie coś co dostajesz jako "usługę" jest
    najczęściej do kitu. Miałem do czynienia np. ze sklepem firmowanym przez
    zumi.pl - masakra jakaś - nawet się nie dało title ustawić sensownego -
    zawsze była to Nazwa firmy z danych do faktury. Już nie mówiąc o braku
    możliwości ustawienia innych parametrów dla podstron/produktów.

    Generalnie - jak chcesz NAPRAWDĘ handlować w internecie to tylko
    rozwiązania dedykowane. Osobiście polecam np. www.miraga.pl ale to już
    za darmo nie jest.

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    Masz własną stronę internetową ?

  • 6. Data: 2012-10-11 20:11:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 11 Oct 2012 12:57:31 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Zaserwuj "nieprosty" to może będzie punkt odniesienia, żeby ew. pokazać coś
    > prost(sz)ego.
    >
    > Ale! Tak czy siak dedukuję, że jak na tym etapie masz problemy,

    On na każdym etapie ma problemy. Bez etapów również.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl