  • 1. Data: 2010-07-20 09:58:36
    Temat: skype dla LG swift GT 540
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    WItam!
    Czy ktos juz ma skype/skype lite (oryginalny , nie niedorobiony zastepnik)
    dla LG swift GT 540 ?
    niestety admini strony skype nie chca dopusic do swiadomosci faktu ze
    android jest jeden na rozne telefony i kiedy wchodze z poziomu mojego
    telefonu na ich strone i chce pobrac program
    to otrzymuje info ze nie obsluguje tego fona mimo ze dla androida jest
    wersja .

    I drugie pytanko, gdzies natknalem sie na info na youtubie ze istnieje
    mozliwosc wykupienia abonamentu (z ktorego zawsze mozna zrezygnowac) na
    skypie za 20 zl i dzwonic na kom o stacj bez limitu, prawda to czy falsz?
    Dla mnie bylo by bombowo bo mam blueconnecta uzywanego jako normalny fon
    niestety bez minut i z drogimi
    rozmowami .

    pozdrawiam

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 2. Data: 2010-07-20 10:08:12
    Temat: Re: skype dla LG swift GT 540
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Kotlet wołowy" <m...@m...mail> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla mnie bylo by bombowo bo mam blueconnecta uzywanego jako normalny fon

    znalazlem:
    http://buy.skype.com/paymonthly/#|recommendedSubscri
    ptionsTab

    toz to genialne!

    Czy era w blueconnect dla firm (oferta z netbokiem) tez naklada jak orange
    blokade na voip ?