  • 1. Data: 2012-05-12 22:05:30
    Temat: słuchawki bezprzewodowe philips HC8430
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Kupiłem na wiadomym portalu aukcyjnym słuchawki bezprzewodowe radiowe
    philipsa. grają normalnie, znaczy całkiem całkiem, a wygoda jest o niebo
    wyższa niż w starych słuchawkach na podczerwień.
    Te nowe słuchawki na bazie i słuchawkach jest przełącznik channel 1 lub
    2. Domniemam(instrukcji brak) że zastosowano 2 kanały aby 2 pary
    słuchawek mogły bez zakłóceń działać w jednym pomieszczeniu. Mnie jednak
    interesuje sytuacja odwrotna. jeśli kupię jeszcze jedne identyczne
    słuchawki, czy jesli ustawie wszędzie channel 1 - w obydwu słuchawkach
    będę miał prawidłowy dźwięk z jednej bazy(matki)?

    Pozdrawiam
    ToMasz

    PS
    Tak naprawdę to chcę jedną bazę podłączyć do kompa drugą do TV. Ale
    super by było gdyby można było przełączać obydwie pary słuchawek naraz
    na kompa lub na TV

  • 2. Data: 2012-05-21 16:11:22
    Temat: Re: słuchawki bezprzewodowe philips HC8430
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 12.05.2012 22:05, ToMasz pisze:
    > jeśli kupię jeszcze jedne identyczne
    > słuchawki, czy jesli ustawie wszędzie channel 1 - w obydwu słuchawkach
    > będę miał prawidłowy dźwięk z jednej bazy(matki)?

    Nie ma ograniczeń w liczbie słuchawek (odbiorników), możesz nawet 10 na
    raz używać. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2012-05-22 22:19:54
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Tomczyk wrote:

    > Nie ma ograniczeń w liczbie słuchawek (odbiorników), możesz nawet 10 na
    > raz używać. :)

    Mało tego, na konferencjach to i tysiące się spotyka

    Waldek