  • 41. Data: 2009-04-03 10:35:05
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości
    news:gr396o$fq7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Kuczu napisał(a)
    >
    > Powtórzę: były juz dyskusje o remoncie kaloryferów, kursach na prawo jazdy
    > kat. B, programach
    > pocztowych, spamie, itd, itp. Przypomnę, że nazwa grupy brzmi
    > "pl.rec.motocykle".
    > Mam po prostu dosyć matołów, co nie potrafią zrozumieć podstawowych pojęć.
    > A ilość tych niedorozwojów powiększa się w dużym tempie.

    Gdyby ktoś chciał, jak ja, zaspokoić swoją ciekawość czy Akarm nie kłamie:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?hl=pl&group=pl.rec.motocykle&q=kaloryfer&qt_g=Prz
    eszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    Jakoś niewiele o tych kaloryferach piszą _nie_ w temacie grupy, raczej
    większość to tzw. licentia poetica i przenośnie, metafory.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 42. Data: 2009-04-03 11:32:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

    > [ciach]

    > Pfi, że też tego jeszcze do FAQu nie wstawiliście (:

    Dzouk taki? Jak juz wszystko znajdzie sie w FAQ to dalsze istnienie grupy
    stanie sie bezzasadne.
    Acha, Magic moze zle znosic zwracanie sie do niego w liczbie mnogiej ;)

    PeeS. Dzieki za kaloryfery - od razu cieplej ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 43. Data: 2009-04-03 11:53:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gr4s4t$pbb$1@news.onet.pl...

    [ciach]
    > Acha, Magic moze zle znosic zwracanie sie do niego w liczbie mnogiej ;)

    No, ostatnia dyskusja o FAQu pozwoliła mi stwierdzić zaczątki pracy
    zespołowej.

  • 44. Data: 2009-04-03 17:09:06
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Jasio napisał(a)
> [...]
    > niewiele o tych kaloryferach piszą _nie_ w temacie grupy, raczej
    > większość to tzw. licentia poetica i przenośnie, metafory.

    Słabo szukasz:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?hl=pl&group=pl.rec.motocykle&q=kaloryfery&qt_g=Pr
    zeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99
    Czy zaspokoiłeś ciekawość w stopniu wystarczającym? Czy może chcesz więcej
    przykładów na wykazanie poziomu intelektualnego wielu piszących na tej
    grupie?

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 45. Data: 2009-04-03 17:44:37
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Akarm wrote:
> [...]
    >
    > Czy zaspokoiłeś ciekawość w stopniu wystarczającym? Czy może chcesz
    > więcej przykładów na wykazanie poziomu intelektualnego wielu piszących

    Use kilfile Look. Autor cytowanego watku to typowy blogger, siedzi w
    worze od dawna.

  • 46. Data: 2009-04-05 10:17:55
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 01-04-2009 o 16:15:33 huck <2...@w...pl> napisał(a):

    > wilkommen
    > potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16
    > ma ktos pojecie gdzie mozna zanabyc taki kawalatek?
    > bo wszedzie gdzie dzwoni?em to mi chca 3 metry minimum sprzedaae

    przerabiasz swoj sprzet na sztywniaka?

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 47. Data: 2009-04-05 21:06:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Terror" <t...@s...scigacz.pl> wrote in message
    oft.com...

    > przerabiasz swoj sprzet na sztywniaka?

    A co, sklep sikacza ma trumny w ofercie?