  • 1. Data: 2009-01-16 19:15:46
    Temat: stary Dell i duży dysk
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!

    Kolega ma Della Latitude C840 (HDD 40GB, 512MB DDR, Pentium M 1.6, WinXP),
    rocznik ok. 2002.

    Chciałby zmienić ten dysk na większy (np. 160GB). Czy jest ryzyko, że
    Windows nie zobaczy pełnej pojemności?

    Dzwonił do serwisu Della i powiedziano mu, że może włożyć max. 80GB i
    zobaczyć, czy BIOS tyle wykryje.
    Czy BIOS w laptopie musi koniecznie widzieć całą pojemność dysku?

    BIOS mojej antycznej płyty głównej, jeszcze z ubiegłego wieku, widzi tylko
    8GB dysku. Natomiast Windows widzi całe 200GB. Czy tak nie może być w tym
    laptopie?

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 2. Data: 2009-01-16 19:57:17
    Temat: Re: stary Dell i duży dysk
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 20:15:46 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

> [...]
    > 8GB dysku. Natomiast Windows widzi całe 200GB. Czy tak nie może być w tym

    Jak najbardziej.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2009-01-16 20:24:18
    Od: "Tomasz Fabiszewski" <t...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 8GB dysku. Natomiast Windows widzi całe 200GB. Czy tak nie może być w tym

    W tym lapie z biosem a13 maksymalny dysk to 160, bios wykrywa go na 137GB

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-16 21:19:52
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > rocznik ok. 2002.
    >
    > Chciałby zmienić ten dysk na większy (np. 160GB). Czy jest ryzyko, że

    Mam C640
    W bios 80 czy 120.. nie pamiętam
    Winda widzi 160 i tak juz działa od pół roku może dłużej

    --
    Irokez