  • 1. Data: 2009-01-16 13:43:59
    Temat: Problem z rozruchem kompa.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Problemy z włączeniem po nocy zimą kiedy temperatura w pomieszczeniu trochę
    niższa miałem zawsze. Nowy komp ma rok. Płyta to MSI P35 Neo2, zasilacz
    Chieftec GPS-400AA-101A. Poprzednie kompy zostawiałem na noc pod prądem. Czy
    to normalne, że ostatni komp zostawiony pod prądem rano nie wstaje? Trzeba
    wyłączyć listwę zasilającą i poczekać aż zanikną napięcia. Gasną ledy i
    wtedy odpala. Sprzęt jeszcze na gwarancji. Zastanawiam się czy to norma czy
    wada np. zasilacza?

    neelix

  • 2. Data: 2009-01-16 14:41:02
    Temat: Re: Problem z rozruchem kompa.
    Od: "Iborkim" <i...@g...pl>

    > wyłączyć listwę zasilającą i poczekać aż zanikną napięcia. Gasną ledy i
    > wtedy odpala. Sprzęt jeszcze na gwarancji. Zastanawiam się czy to norma
    > czy wada np. zasilacza?

    W moim przypadku była to wada zasilacza.

  • 3. Data: 2009-01-17 09:38:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Iborkim" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W moim przypadku była to wada zasilacza.

    Tak podejrzewam i szukam potwierdzenia.

    neelix

  • 4. Data: 2009-01-19 14:01:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Iborkim" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W moim przypadku była to wada zasilacza.

    Czy ktoś jeszcze może to potwierdzić?

    neelix