  • 1. Data: 2009-03-24 12:06:53
    Temat: stojak do wiertarki - prośba o opinię
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Przymierzam się do zakupu stojaka do wiertarki i chciałbym prosić o radę.
    Myślałem o nowym stojaku aluminiowym, np takim:
    http://www.allegro.pl/
    item587380216_statyw_stojak_do_wiertarki_400_mm_gwar
    _fa_vat.html

    ale gdzieś przeczytałem opinię, że kolumna centralna takiego stojaka jest
    wykonana z dość cienkościennej rury i wgniata się przy przykręcaniu "głowicy".
    Dlatego nie wiem czy pakować się w taki stojak - może ktoś z grupowiczów może
    podzielić się opinią? Stojak nie będzie bardzo mocno eksploatowany - do
    zwykłego domowego "dłubania", niemniej jednak nie chciałbym żeby po roku
    nadawał się do wymiany. Alternatywą jest kupno używanego, ciężkiego żeliwnego
    statywu, który jest jednak trudniej dostepny i trochę droższy.
    będę wdzięczny za odp,
    pozdr
    klechu

  • 2. Data: 2009-03-24 12:14:32
    Temat: Re: stojak do wiertarki - prośba o opinię
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 24 Mar, 12:06, "klechu" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wykonana z dość cienkościennej rury i wgniata się przy przykręcaniu "głowicy".

    No to zalej betonem i po problemie (tym jednym przynajmniej)
    Konrad

  • 3. Data: 2009-03-24 13:53:32
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Myślałem o nowym stojaku aluminiowym, np takim:
    > http://www.allegro.pl/
    > item587380216_statyw_stojak_do_wiertarki_400_mm_gwar

    Kupilem jakis czas temu cala wiertarke stolowa, 200 pln.
    Niezle sie sprawuje.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-03-24 14:43:48
    Temat: Re: stojak do wiertarki - prośba o opini
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Kupilem jakis czas temu cala wiertarke stolowa, 200 pln.
    > Niezle sie sprawuje.

    I to jest sensowne wyjście. Też mam stołową.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-24 16:41:56
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest sensowne wyjście. Też mam stołową.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    ja rowniez
    wszelkie kombinacje ze stojakami to strata czasu i kasy
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-03-24 17:29:04
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > >

    > ja rowniez
    > wszelkie kombinacje ze stojakami to strata czasu i kasy

    Okej, dzieki za odpowiedzi.
    pozdr
    klechu