  • 1. Data: 2009-02-03 19:34:18
    Temat: subwoofer Pioneer samochochodowy - dziwny pisk
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    Witam!
    Mam ptanie: Mam subwoofer Pioneer aktwywny.
    Kupilem go jako uzywany. Nie nosil zadnych widocznych sladow rozkrecania.
    Problem polega na tm ze dosc czesto wydaje dosc uporczywe dzwieki o dosc
    wysokiej czestotliwosci. Moja zona np. tego nie slyszy lecz mnie to dosc
    przeszkadza.
    Oczywiscie nie wychodzi to z gosnika tylko najwidoczniej ze zintegrowanego
    wmacniacza. Co moze byc powodem? Co zmienic?
    Jakosc basu jest bez zarzutu, wiec glosnik i wzmacniacz pracuja bez
    problemow.
    Dzwiek ten jest jednej , stalej czestotliwosci o stalym natezeniu. NIe
    zauwazylem zaleznosci temperaturowych czy elektrycznych.

    pozdr JARO