  • 171. Data: 2011-05-24 21:57:24
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 22:36, Marek Borowski pisze:

    > A cos sie zmnienilo ? juz nie jest tolerowane ?

    Toleruje się coś co nie jest normą. Pisanie bez polskich liter (nie wiem
    czemu piszesz pl-krzaki) nie było normą. A tolerowanie wynikało z faktu,
    że niektórzy za granicą nie bardzo mogli stosować polskie kodowanie.
    Kreowanie się na geeka przez ostentacyjne zlewanie pliterek jest trochę
    śmieszne.
    Co innego w ircu który jest trochę klimatyczny i raczej wymaga szybkiego
    odpisywania bez szczególnej dbałości o formę.

    MD

  • 172. Data: 2011-05-25 05:11:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 May 2011 23:57:24 +0200, Mario wrote:
    >Toleruje się coś co nie jest normą. Pisanie bez polskich liter (nie wiem
    >czemu piszesz pl-krzaki) nie było normą. A tolerowanie wynikało z faktu,
    >że niektórzy za granicą nie bardzo mogli stosować polskie kodowanie.

    Hm, ja bym napisal ze jednak bylo norma nawet w kraju.
    Te rozne komputery po prostu nie akceptowaly ogonkow, tylko
    sporadyczne programy.

> [...]
    >Co innego w ircu który jest trochę klimatyczny i raczej wymaga szybkiego
    >odpisywania bez szczególnej dbałości o formę.

    a wczesniej w e-mailu, a potem na newsach.

    J.

  • 173. Data: 2011-05-25 08:47:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, May 25, 2011, 7:11:09 AM, you wrote:

    [...]

    > a wczesniej w e-mailu, a potem na newsach.

    Jarek, nie pieprz głupot - Twoje pisanie jest tolerowane, bo jesteś
    zabytkiem klasy zerowej na newsach. Ale nie rób z tego ideolo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 174. Data: 2011-05-25 10:06:17
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jarek, nie pieprz głupot - Twoje pisanie jest tolerowane, bo jesteś
    > zabytkiem klasy zerowej na newsach. Ale nie rób z tego ideolo.

    RoMan jesteść gość.
    Nikt Ci nie fiknie.

    Artur(m)