  • 1. Data: 2011-01-25 19:13:59
    Temat: szkoleniowe warsztaty
    Od: "cez" <c...@i...pl>

    Oferta dla każdego interesującego się fotografią.
    Na fotograficznych szkoleniach nad pięknym Bałtykiem.Ilustrowane wykłady,
    pokazy multimedialne, atrakcyjne spotkania z doświadczonymi profesjonalistami.
    Ciekawe i twórcze zajęcia fotograficzne.Możliwość wzbogacenia swojej wiedzy
    oraz wymiany doświadczeń. Na miejscu studio błyskowe.Bardzo napięty i
    atrakcyjny program szkoleniowy. Pobyt w dobrych warunkach. Posiłki na
    miejscu.Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje na
    http://www.phototimo.com/warsztaty_plenerowe.html

  • 2. Data: 2011-01-25 19:52:50
    Temat: Re: szkoleniowe warsztaty
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 25 Sty, 20:13, "cez" <c...@i...pl> wrote:
    > Oferta dla każdego interesującego się fotografią.
    Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje
    nahttp://www.phototimo.com/warsztaty_plenerowe.html

    Sadze ze jak warsztaty, to w ruch pojda mlotki, szlifierki, klucze
    francuskie. Moze jestem w bledzie, jadnak ogloszenie dotyczy jakiegos
    kursu fotograficznego. Obecnie jednak organizuje sie warsztaty,
    spiewania, malowanie, rodzenia i czego tam jeszcze?
    Powiem szczerze, wkurza mnie to bardzo. Moze mam mentalny problem.
    StaM

  • 3. Data: 2011-01-25 19:56:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:13 pm, "cez" <c...@i...pl> wrote:
> [...]
    > atrakcyjny program szkoleniowy. Pobyt w dobrych warunkach. Posiłki na
    > miejscu.Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje

    Chyba nalezy juz wspolczuc uczestnikom takiego szkolenia, ktorym
    oferuje sie studio blyskowe.

  • 4. Data: 2011-01-25 20:27:25
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-25 8:52, Stan.Matyska pisze:

> [...]
    > spiewania, malowanie, rodzenia i czego tam jeszcze?
    > Powiem szczerze, wkurza mnie to bardzo. Moze mam mentalny problem.

    A jaki jest azymut tego kursu?

    Jeśli już bawimy się w czystość języka, to chyba najlepszym określeniem
    byłoby szkolenie lub zajęcia z fotografii?

    A tak w ogóle - co to jest "cyfrówka"?

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 5. Data: 2011-01-25 20:54:59
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 25 Sty, 21:27, Jakub Roguski <a...@s...maila.pl> wrote:

    > A jaki jest azymut tego kursu?
    >

    > =====================
    Mozemy sie tak bawic, i nazwac kurs prawa jazdy, warsztatem prawa
    jazdy.
    Samochod jest znacznie blizej warsztatow.

    StaM

  • 6. Data: 2011-01-25 21:21:10
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-25 9:54, Stan.Matyska pisze:

    > Mozemy sie tak bawic, i nazwac kurs prawa jazdy, warsztatem prawa
    > jazdy.
    > Samochod jest znacznie blizej warsztatow.

    Ja jednakże wolę "lekcyje kierowania automobilem" :-)

    Jakub
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu