  • 1. Data: 2009-08-27 15:37:43
    Temat: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm
    Od: "dominik" <d...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,
    Szukam dobrego mikrofonu do PC, z wejsciem mini jack 3.5 mm, zalezy mi na
    jakosci zblizonej (lub lepszej) do dyktafonu Olympus VN-5500PC (zwykly, nie
    kierunkowy)

    http://www2.olympus.pl/consumer/2581_digital_recorde
    r_vn-5500pc_-specs_19900.htm

    mialem kiedys taki za 15zl, ale jakosc nagrania byla fatalna, a zalezy mi na
    nagraniu glosu z odleglosci 5-10m w dobrej jakosci

    czy ktos moglby polecic mi mikrofon spelniajacy powyzsze warunki?

    pzdr,
    dominik

  • 2. Data: 2009-08-27 22:40:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    dominik pisze:

    > Szukam dobrego mikrofonu do PC, z wejsciem mini jack 3.5 mm, zalezy mi na
    > jakosci zblizonej (lub lepszej) do dyktafonu Olympus VN-5500PC (zwykly, nie
    > kierunkowy)

    W jakiej cenie chcesz się zmieścić? Dobre mikrofony robi m.in. Shure:
    http://www.shure.com/ProAudio/Products/WiredMicropho
    nes/index.htm

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-08-28 05:34:25
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "dominik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:33ae.0000004e.4a96a847@newsgate.onet.pl...

    > Szukam dobrego mikrofonu [] (zwykly, nie kierunkowy)
    > a zalezy mi na nagraniu glosu z odleglosci 5-10m w dobrej jakosci

    IMHO nie nagrasz sensownie głosu z 10m bez mikrofonu superkierunkowego.

  • 4. Data: 2009-08-28 06:03:11
    Od: "dominik" <d...@p...onet.pl>

    > W jakiej cenie chcesz się zmieścić? Dobre mikrofony robi m.in. Shure:
    > http://www.shure.com/ProAudio/Products/WiredMicropho
    nes/index.htm

    tak do 100zl, ale zalezy mi na jak najlepszym wspolczynniku cena/jakosc, tzn
    jesli bedzie nie wiele drozszy, a znacznie lepszy, to wybieram ten drozszy

    PS
    nie chce drogiego super mikrofonu do nagrywania muzyki, przeznaczonych dla
    audiofilow, microfon mialby zastosowanie jedynie przy nagrywaniu ludzkiego glosu

  • 5. Data: 2009-08-28 06:06:24
    Od: d...@p...onet.pl

    > IMHO nie nagrasz sensownie głosu z 10m bez mikrofonu superkierunkowego.

    taka jakosc jak w dyktafonie olympus VN 5500 PC w zupelnosci wystarczy

  • 6. Data: 2009-08-28 18:43:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 08:03:11 +0200, "dominik"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    nes/index.htm

    >tak do 100zl, ale zalezy mi na jak najlepszym wspolczynniku cena/jakosc, tzn
    >jesli bedzie nie wiele drozszy, a znacznie lepszy, to wybieram ten drozszy

    Bardzo dobry stosunek ceny do jakości mają mikrofony firmy t.bone,
    czasami pojawiają się na Allegro.

    Pozdrawiam,
    Paweł