  • 1. Data: 2009-08-26 17:42:28
    Temat: CrossStudio v1.5 -> 1.7
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.
    Do tej pory działałem na CrossStudio v1.5
    Postanowiłem się unowocześnić i spróbować wersji 1.7
    Program napisany na v1.5 chciałem uruchomiś na v1.7
    Parę niuansów, które wyniknęły udało mi się usunąć. Niestety, nie potrafię
    sobie poradzić z błędem (uwagą), któa wyskakuje w trakcie kompilacji
    programu.
    ten komunikat to: "cannot find entry symbol reset_handler; defaulting to
    001001e0"
    Może coś poradzicie drodzy forumowicze :-)

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2009-08-26 17:45:09
    Temat: Re: CrossStudio v1.5 -> 1.7
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Oczywiście chodzi o CrossStudio dla ARM.
    Program napisany dla AT91SAM7S256.