  • 1. Data: 2012-07-18 18:38:08
    Temat: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    potrzebuje taki przelacznik, dzwignia ma 60-61 milimetrow
    (moze byc dluzsza oczywiscie - i tak musze ja skrocic zeby
    zastapic drugi)

    nie umiem znalezc na tfu, tfu allegro i ebayu,
    przejrzalem tme i kilka mniejszych sklepikow z googla

    albo jestem slepy albo w katalogach cherry (producent
    tych ktore mam przed soba) dlugosci dzwigni poprostu nie
    ma, zreszta i tak nigdzie wiekszego wyboru nie widze, a
    przy 20 sztukach nikt mi tego nie zamowi

    http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/

    jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia
    i wysle to gdzies do zgrzania...

  • 2. Data: 2012-07-18 18:47:43
    Temat: Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/
    >
    > jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia
    W TME mogą być. Kupowałem coś tam niedawno i w gablocie widziałem przełączniki
    z dźwigniami. Z długimi też.

  • 3. Data: 2012-07-18 19:03:30
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2012-07-18 18:38, m4rkiz pisze:
> [...]
    > nie zamowi
    >
    > http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/
    >
    > jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia

    Wejdź na TME, w wyszukiwarce wpisz "dźwign", a później szukaj wśród
    mikroprzełączników. Np.
    http://www.tme.eu/pl/details/311sm3-h58/mikroprzelac
    zniki-konektorowe/honeywell/#

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 4. Data: 2012-07-18 19:27:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "MKi" <e...@t...op.pl> wrote in message
    > Wejdź na TME, w wyszukiwarce wpisz "dźwign", a później szukaj wśród
> [...]

    tme juz zwiedzilem najdluzsze co znalazlem to to:
    http://www.tme.eu/pl/details/vt16031c/mikroprzelaczn
    iki-konektorowe/highly/#

    dzwignia 54mm czyli dalej musialbym kombinowac zeby ja przedluzyc

  • 5. Data: 2012-07-18 21:23:09
    Od: Padre <P...@n...net>

    i tak musze ja skrocic zeby
    > zastapic drugi)

    Zastąpić? czyli masz uszkodzony?
    To przełóż dźwignię.

  • 6. Data: 2012-07-18 21:33:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Padre" <P...@n...net> wrote in message news:ju72l8$avp$1@mx1.internetia.pl...
    > i tak musze ja skrocic zeby
    > Zastąpić? czyli masz uszkodzony?
    > To przełóż dźwignię.

    mam dwa zepsute, z tej samej maszyny, jak kupie 60mm lub dluzsze
    to dotne takie jak mi trzeba, z przedluzaniem jest problem

    niestety konstrukcja jest malo przemyslana i te przelaczniki psuja
    sie co 6-9 miesiecy, glownie z powodu wilgoci, akutat wstawilem ostatni
    zapasowy i zastanawiam sie co dalej

    przerobki samej maszyny (robi kostki lodu) raczej nie wchodza w gre,
    nie ma tam zbyt wiele miejsca a sam przelacznik jest mocowany do
    ruchomego elementu i trzeba by sie sporo nakombinowac zeby dzialalo
    to jak do teraz

    sama przekladka dzwigni do nowego przelacznika tez za duzo nie pomoze
    bo uderza ona w inny element i po jakiejs tam liczbie cykli (okolo rok)
    lubi sobie peknac, lub nikiel na zawiasie zchodzi i calosc rdzewieje

  • 7. Data: 2012-07-18 23:25:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamowi
    >
    > http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/
    >
    > jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia

    Kojarzą mi się takie włączniki z obudów do urządzeń alarmowych - czujniki
    otwarcia i oderwania obudowy od podłoża. Nie wiem tylko czy na pewno
    dźwignia przekracza 60 mm.
    Złącza do kabli są wyprowadzone jednak do "tyłu" a nie do "dołu".

    Na tym zdjęciu tuż nad akumulatorem:
    http://www.satel.pl/pl/product/551/OPU-4%20P,Obudowa

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-07-19 01:52:14
    Od: 2m <2...@w...pl>

> [...]
    > tego nie zamowi
    >
    > http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/
    >
    > jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia

    AZ7120CEJ długość dźwigni 63,5 mm
    Zerknij tu:
    http://www.panasonic-electric-works.com/peweu/en/dow
    nloads/ds_63030_2700_en_az7.pdf

    do kupienia w Conradzie
    http://www.conrad.pl/Prze%C5%82%C4%85cznik-ko%C5%84c
    owy-Panasonic-AZ7120CEJ,-d%C5%82uga-d%C5%BAwignia,-1
    0A,-115-V%2FDC%2F250-V%2FAC.htm?websale7=conrad&pi=7
    02275
    albo może tu http://www.mbb.pl/
    albo google

    Pozdrawiam,
    2m

  • 9. Data: 2012-07-19 09:53:19
    Od: Tomotron <t...@w...pl>

> [...]
    > zastapic drugi)
    >
    > nie umiem znalezc na tfu, tfu allegro i ebayu,
    > przejrzalem tme i kilka mniejszych sklepikow z googla

    szukaj "krańcowy"
    na szybkiego... np. allegro

    http://allegro.pl/mikroprzelacznik-krancowy-z-dzwign
    ia-10a-250vac-i2484040783.html

    http://allegro.pl/przelacznik-krancowy-z-dzwignia-41
    mm-i2501036085.html

    http://allegro.pl/przelacznik-krancowy-z-rolka-0929-
    i2439913075.html

  • 10. Data: 2012-07-19 17:40:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "2m" <2...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.conrad.pl/Prze%C5%82%C4%85cznik-ko%C5%84c
    owy-Panasonic-AZ7120CEJ,-d
    > %C5%82uga-d%C5%BAwignia,-10A,-115-V%2FDC%2F250-V%2FA

    dzieki, niestety, o wiele za duzo przerabiania - inne polaczenia
    bym jeszcze jakos zmiescil, ale te przelaczniki ktore mam sa montowane
    na zatrzaski i bolce przechodzace przez dziurki w obudowie, a dzwignia
    w tych od panasonica i tak bedzie za krotka (w tych ktore podlinkowalem
    zaczyna sie w polowie i ma 60mm a tu na samym koncu a jest tylko
    3mm dluzsza)...