  • 1. Data: 2009-03-02 18:53:31
    Temat: szukam standardowych dzwonków Ericsson
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Poszukuje standardowych dzwonków z Ericssona R320 ( i podobnych)
    Najbardziej mi zależy na czymś co sie nazwyało średni, mieszany i
    wysoki. Skąd mozna to "sciagnąć" w formacie mid, albo jakimkolwiek
    zjadliwym dla nowych telefonów. Mam jeszcze takiego eryka, ale niechce
    cudować z samodzielnym nagrywaniem....

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-03-02 18:59:02
    Temat: Re: szukam standardowych dzwonków Ericsson
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Ha :) Ja szukalem dokladnie tego samego... 5 minut i znalazlem za pomoca
    google....
    Teraz mam niezly oldschool w telefonie.... Jeszcze musze motorole stara
    sciagnac.

    Pzdr,

    Miki

  • 3. Data: 2009-03-02 19:31:51
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Miki pisze:
> [...]
    > google....
    > Teraz mam niezly oldschool w telefonie.... Jeszcze musze motorole stara

    a ja szukałem przez 15 minut i wiem już jakie piosenki są na topie i ze
    jakieś pół-mózgi płacą za to 7zł smsem....

    ToMasz