  • 61. Data: 2012-11-15 22:02:15
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-15 00:46, Pszemol pisze:

    > Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
    > to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
    > dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

    Mój numer tel. jest dobrem które chronię. :-)
    Nikt bez potrzeby go nie dostaje. Jak wysyłam CV to bez numeru.
    Nie stresuję się każdym dzwonkiem, żadnych spamów, ankiet i innego
    badziewia. Znajomi, klienci, potencjalni pracodawcy dzwonią bo mają
    powód. Lata minimum dyscypliny i można. Telefon mam zawsze przy sobie i
    mi nie ciąży :-)

  • 62. Data: 2012-11-15 22:06:08
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-15 00:47, Pszemol pisze:

    > Które?

    Jak będziesz więcej myślał a mniej pisał to się pokapujesz :-)

  • 63. Data: 2012-11-16 00:37:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k83kj4$b8u$1@news.task.gda.pl...

    > "
    > Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
    > narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
    > ma sens.
    > "
    > No to czekam na błyskotliwy wykład "co poeta miał na myśli"
    > w powyższym zdaniu :-)

    Uważam, że to jedna z wielu opcji, wielu różnych narzędzi, które
    warto mieć do dyspozycji (i nie wyłączać!) a używać wtedy
    kiedy to ma sens. Twoją pocztę głosową używa dzwoniący do Ciebie.
    Wyłączając swoją pocztę odbierasz komuś tą opcję, odbierasz to narzędzie.

    A więc de facto decydujesz za kogoś co mu jest potrzebne a co nie, bo
    komuś może być Twoja poczta potrzebna aby Ci zostawić wiadomość.

    Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

  • 64. Data: 2012-11-16 00:38:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "W" <w...@w...pl> wrote in message news:XnsA10C463EB87D0wuathome@at.home...
    > Pszemol wystukał, co następuje:

    > To też nie do końca prawda w tym Pięknym Kraju,
    > bo dla wielu tutaj to trama zostawić nagranie ;-)

    Trzeba ludzików wychowywać aby tremy nie mieli...
    Im więcej osób będzie "wyłączać to dziadostwo" tym mniej
    ludzi się z tą normalną przecież na świecie rzeczą oswoi.

  • 65. Data: 2012-11-16 00:40:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k83lfu$cuf$2@news.task.gda.pl...

    > Jak będziesz więcej myślał a mniej pisał to się pokapujesz :-)

    Myślę że jesteś w błędzie i wstyd Ci się do tego przyznać.
    Już drugi raz wykazałeś się brakiem umiejętności rozumienia
    tego co czytasz.

  • 66. Data: 2012-11-16 06:39:56
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > Trzeba ludzików wychowywać aby tremy nie mieli...
    > Im więcej osób będzie "wyłączać to dziadostwo" tym mniej
    > ludzi się z tą normalną przecież na świecie rzeczą oswoi.

    Niekoniecznie - IMHO o ile kiedyś PG była bardzo fajnym narzędziem bez
    włąściwie alternatywy (wyślij sms/e-mail te 15-20 lat temu, żeby nawet Twoja
    lodówka mogła go odczytać...) tak teraz 'jak nie drzwiami to oknem' - nie
    dodzwoniłeś się, to masz gazylion innych możliwości zostawienia wiadomości
    odbiorcy i niekoniecznie trzeba narzucać swoje postrzeganie całemu światu
    (uhm, komu ja odpowiadam! *wink wink* ;) ) więc o ile mam i używam, i chwalę
    sobie jak ktoś potrafi też użyć tak nie mam misji naprawiania świata bo ('it
    ain`t broken')

  • 67. Data: 2012-11-16 07:16:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-16 00:37, Pszemol pisze:
    > Czy wykład był dla Ciebie wystarczająco błyskotliwy?

    Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem. Nadajesz się na
    rzecznika. Ministra? Rządu? Naprawdę możesz zrobić karierę. Wracaj do
    tych pól...
    Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.
    A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje. Nigdy nie odsłucha wiadomości
    jest nie istotne. :-)

    Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć różne
    narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)

  • 68. Data: 2012-11-16 07:22:30
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-16 00:40, Pszemol pisze:
> [...]

    Ogarniaj trochę całość. Chociaż próbuj.
    Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM. Na prawdę chcesz więcej przykładów.
    Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji
    pewnego generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości.
    Nadzieję trzeba mieć :-)

    PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne

  • 69. Data: 2012-11-16 14:23:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k84lo1$k7r$1@news.task.gda.pl...

    > Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem.

    Koryguję tylko Twoje błędne zrozumienie tego co napisałem.

    > Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.

    Znowu źle mnie zrozumiałeś. Nie pisałem nic o dobrym samopoczuciu!
    Gdzie Ty to wszystko widzisz? Masz jakieś urojenia tekstowe?

    > A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje.
    > Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-)

    Poczty głosowej używają zarówno nadawca jak i odbiorca przecież.
    Jak poczta jest włączona to obaj macie wybór: nadawca może
    zostawić wiadomość lub rozłączyć się wcześniej. Odbiorca może
    odsłuchać wiadomość lub jej nie odsłuchać. Wyłączając pocztę
    narzucasz dzwoniącemu do siebie swoją wolę i odbierasz mu prawo
    wyboru o które tak dzielnie tu walczyłeś przed chwilą. Nie podoba
    Ci się żeby ktoś ZA CIEBIE decydował - czemu decydujesz za niego?
    Tak się zachowuje hipokryta.

    > Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć
    > różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)

    I znowu błędnie interpretujesz moje słowa na temat tunera FM
    w komórce. Gdzie ja twierdziłem że *lepiej* go nie mieć??
    Podaj cytat! Twierdziłem że jego brak nie jest takim problemem
    dzisiaj, w dobie powszechnego internetu w komórkach i faktu
    że większość stacji radiowych nadaje w internecie. Reszta to
    Twoje urojenia lub niewłaściwe interpretacje tego co przeczytałeś.

  • 70. Data: 2012-11-16 14:27:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "W" <w...@w...pl> wrote in message news:XnsA10D43C205B6Bwuathome@at.home...
> [...]
    > chwalę
    > sobie jak ktoś potrafi też użyć tak nie mam misji naprawiania świata bo

    Różnica jest taka, że ja czasem widzę u ludzi że robią pewne wybory
    nie jako rezultat wypróbowania czegoś i nielubienia, nie jako rezultat
    przemyślenia czegoś i wybrania najlepszej opcji tylko pójścia po linii
    najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to,
    wyłączam" albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie
    dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet. Czasem warto taką osobę
    ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego
    a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń.
    Misją jest więc pomcc drugiej osobie tam gdzie widzę na nią szansę, a nie
    jest
    misją zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek czy naprawianie niezepsutego.