  • 251. Data: 2013-02-19 16:39:11
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości grup
    > Czyli Idea. To ja podziękuję,

    Ależ Ty się nie liczysz. Liczą się przyszłe pokolenia!
    Jeśli popierasz socjalizm to działasz na ich szkodę.
    Proste.

  • 252. Data: 2013-02-19 16:50:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze raz - to jest wydzielona strefa z olbrzymim sektorem
    > handlowym i bankowym

    Podałem link do filmu Friedmana. Wystarczy znać angielski choć nawet z
    napisami gdzieś widziałem.
    Zresztą jak nie HK to Niemcy za Erhardta, usa za Reagana, Chiny dziś.
    Wszędzie tam był rozwój a gospodarka pozbawiana wpływów państwa.

    > Tylko, że znów pada za dużo problemów zbyt ogólnych na raz.

    > W tym właśnie rzecz, że każda gospodarka to wiele różnych problemów
    > na raz.

    Mowa o dyskusji!!!!!
    Za wiele problemów na raz.

    Socjaliści rujnują gospodarkę właśnie swoimi regulacjami. Przeszkadzają
    ludziom pracować, niby dla ich dobra.
    Widome tego znaki są wszędzie. Trzeba tylko zdjąć klapy z oczu.

  • 253. Data: 2013-02-19 16:58:29
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 16:39, quent pisze:
    > Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ależ Ty się nie liczysz. Liczą się przyszłe pokolenia!

    Liczy się Idea!

    > Jeśli popierasz socjalizm to działasz na ich szkodę.
    > Proste.

    Gdyby zamienić w Twoich postach słowa "lewak, socjalizm"
    na "burżuj, kapitalizm", byłyby to typowe teksty
    zaangażowanych ideowo komsomolców. Dla nich też wszystko
    było "proste". Co do przyszłych pokoleń, to jakoś jestem
    spokojny, że nie dadzą się gremialnie aż tak ogłupić.

  • 254. Data: 2013-02-19 17:08:49
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości grup

    > Liczy się Idea!

    Zależy jaka.
    Twoja idea to życie na kredyt kosztem przyszłych pokoleń... np. swoich
    dzieci.
    Trochę wstyd, nie uważasz?
    Mnie przyświeca inna idea.

    > Gdyby zamienić w Twoich postach słowa "lewak, socjalizm"
    > na "burżuj, kapitalizm", byłyby to typowe teksty
    > zaangażowanych ideowo komsomolców. Dla nich też wszystko
    > było "proste".

    Chodzi o to aby gospodarką nie zajmowało się państwo. Aby państwo nie
    przeszkadzało ludziom pracować.
    Mylisz komunizm z kapitalizmem stawiając je znaczeniowo zamiennie w zdaniu.
    Pewnie celowo aby zaciemnić dyskusję... o tym właśnie pisałem... można mówić
    wprost albo kręcić.

  • 255. Data: 2013-02-19 17:24:07
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 17:08, quent pisze:
> [...]
    >
    > Zależy jaka.
    > Twoja idea to życie na kredyt kosztem przyszłych pokoleń... np. swoich

    Nie jestem ideowcem, staram się robić swoje jak najlepiej i tyle.
    Może upuść trochę powietrza? Od razu Ci się polepszy.

> [...]
    > Pewnie celowo aby zaciemnić dyskusję... o tym właśnie pisałem... można

    Co ja, biedny, poradzę, że jak zadam konkretne pytanie (np. o
    finansowaniu emerytur po zniesieniu obowiązkowych składek), to
    nagle w dyskusji robi się za dużo problemów na raz? Póki emeryci
    żyją, państwo musi zabierać pracującym część dochodów na te
    emerytury, bo pieniędzy z tamtych składek nie ma w budżecie od
    dawna. Można mówić wprost albo kręcić, więc odpowiedz wprost, co
    zrobi UPR z emerytami po zniesieniu składek? Bo przecież nie
    kłamie i dotrzymuje obietnic? Myślisz o przyszłych pokoleniach,
    pomyśl i o tym odchodzącym. Chyba, że to wstyd i lewactwo,
    myśleć o starych, którzy i tak niedługo zdechną, w takim razie
    masz mózg bardziej wyprany, niż myślałem.

  • 256. Data: 2013-02-19 17:47:27
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-19 17:24, trolling tone pisze:
    > Nie jestem ideowcem, staram się robić swoje jak najlepiej i tyle.

    I słusznie.

    > Może upuść trochę powietrza? Od razu Ci się polepszy.

    Nie masz ochoty na dyskusję to odpuść.
    Nie miałeś na nią ochoty od 1. postu czyż nie? ;-)

> [...]
    > myśleć o starych, którzy i tak niedługo zdechną, w takim razie
    > masz mózg bardziej wyprany, niż myślałem.

    Coś się tak zagotował? Jakiś odcisk się odezwał?
    Dałem linka do urynkowionego systemu emerytalnego prof. Gwiazdowskiego
    toś nie przeczytał. Musisz się trochę wysilić jeśli chcesz się czegoś
    dowiedzieć.
    Ludziom nie wolno odbierać prawa do emerytury. Nikt tego nie postuluje.
    Oni całe życie na nią pracowali.
    Problem w tym, że ten cały syf jaki zgotowali nam socjaliści trzeba
    zacząć w końcu sprzątać.

    Jaki Ty masz pomysł na to? Pewnie taki, żeby NIC z tym nie robić. Mylę się?

  • 257. Data: 2013-02-19 18:05:09
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 17:47, quent pisze:
    > Dałem linka do urynkowionego systemu emerytalnego prof. Gwiazdowskiego
    > toś nie przeczytał. Musisz się trochę wysilić jeśli chcesz się czegoś
    > dowiedzieć.

    Wyobraź sobie, przeczytałem. To nie jest link do "urynkowionego systemu
    emerytalnego", a do luźnego bloga o tym, że obecnie jest do dupy i
    dlaczego tak jest (o czym wszyscy dobrze wiedzą). Pada jakaś wzmianka
    o bliżej nieokreślonym zrównaniu emerytur. Jeśli to ma być system
    emerytalny wg. UPR, to z nimi jest gorzej, niż mi się wydawało.
    Nadal nie ma odpowiedzi, skąd wziąć kasę na te emerytury, zrównane
    czy nie. Chyba, że z tym zniesieniem obowiązkowej składki to zwykła
    lipa.