  • 1. Data: 2009-04-21 13:38:12
    Temat: ekran się zamroził i dyski stanęły
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Właśnie przestał reagować ekran tuż po uruchomieniu komputera i dyski
    stanęły. Po wyłączeniu kompa i uruchomieniu jest OK. Co się mogło stać?

    Pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-04-21 13:41:18
    Temat: Re: ekran się zamroził i dyski stanęły
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Właśnie przestał reagować ekran tuż po uruchomieniu komputera i dyski
    > stanęły. Po wyłączeniu kompa i uruchomieniu jest OK. Co się mogło stać?

    pojedynczy przypadek ? czy coś częściej ?

  • 3. Data: 2009-04-21 13:42:08
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Piter pisze:

    > pojedynczy przypadek ? czy coś częściej ?

    Od zmiany płyty głównej i karty graficznej w lipcu ubiegłego roku miałem
    jeden niebieski ekran (niewyjaśniony) i teraz to.

  • 4. Data: 2009-04-21 14:00:54
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Od zmiany płyty głównej i karty graficznej w lipcu ubiegłego roku miałem
    > jeden niebieski ekran (niewyjaśniony) i teraz to.

    może jakiś błąd systemu, na razie się tym nie przejmuj jak się powtarzać
    będzie częściej to zacznij się martwić