  • 1. Data: 2016-01-30 19:25:06
    Temat: techniki wylutu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    takie pytanie, jest sobie stacja na gorące powietrze,
    ma końcówkę w postaci ruruki z około 5mm średnicy...
    jaką techniką wylutowuje się nią scalaki SMD?
    czy grzać po nóżkach raz lewą a raz prawą stronę?
    czy może grzać po czarnym plastiku i czekać aż odstanie?
    jak i czym podważać?

  • 2. Data: 2016-01-30 20:37:02
    Temat: Re: techniki wylutu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-30 19:25, platformowe głupki wrote:
    > jaką techniką wylutowuje się nią scalaki SMD?

    Omiatać gorącym powietrzem w kółeczko lub zainwestować w końcówkę o
    wlasciwym kształcie.

    > jak i czym podważać?

    Delikatnie podnosić za boki zwykłą pensetą aż puści jeśli nie stać Cie
    na pensete podcisnieniową.

  • 3. Data: 2016-02-02 17:45:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Omiatać gorącym powietrzem w kółeczko lub zainwestować w końcówkę o
    > wlasciwym kształcie.

    dz. a jaką temperaturę ustawić?
    dziś testowo wylutowywałem dipswitcha smd
    no i zanim odlazł to górna część się stopiła...
    miałęm ustawione na 400 stopni... ile powinno być?

  • 4. Data: 2016-02-02 20:23:08
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > dz. a jaką temperaturę ustawić?
    > dziś testowo wylutowywałem dipswitcha smd
    > no i zanim odlazł to górna część się stopiła...
    > miałęm ustawione na 400 stopni... ile powinno być?

    Pytałeś o scalaki
    a plastiki takie jak taśma czy switch lub duża część gniazd - zapomnij o
    wylutowywaniu hotairem do "odzysku".

  • 5. Data: 2016-02-03 16:40:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak wiem, do wywalenia, ale ogólnie to chciałem zaptać o tą temperaturę,
    ile powinno być? 400 jest ok?