  • 1. Data: 2012-02-25 13:01:42
    Temat: telefon DECT z dobrym ladowaniem
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    z tego, co sie kiedys naczytalem o Panasonicach, to ich system
    ladowania akumulatorow polegal na ladowaniu wg timera. Kazde odlozenie
    sluchawki na baze uruchamialo timer i akumulator ladowal sie zawsze
    tyle samo - nawet jak juz byl naladowany, co powodowalo dosyc szybkie
    "uszkodzenie" charakterystyki akumulatorow, tak ze przestawaly miec
    dobre "deltaV" wykrywane przez dobre ladowarki np. BC-700.

    Czy sie cos zmienilo w obecnych telefonach dostepnych na rynku?

    A jak to wyglada w dectah Philipsa, Siemensach? A moze jakis dect
    Motoroli?

    Ja osobiscie uzywam od wielu lat Siemens Gigaset 4000 z akumulatorami
    AA i sluchawka chodzi do 2 tygodni. Jakos wszystkie to nowe sluchawki
    to chodza juz tylko na AAA. A poza tym to nowe Gigasety jakos
    standetnialy....

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-02-25 22:36:17
    Temat: Re: telefon DECT z dobrym ladowaniem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 14:01:42 +0100, a...@p...pl napisał(a):
    > z tego, co sie kiedys naczytalem o Panasonicach, to ich system
    > ladowania akumulatorow polegal na ladowaniu wg timera. [...]
    >
    > Czy sie cos zmienilo w obecnych telefonach dostepnych na rynku?

    Maja juz li-ion ?

    J.

  • 3. Data: 2012-02-26 22:38:58
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    a...@p...pl napisal:

> [...]
    > tyle samo - nawet jak juz byl naladowany, co powodowalo dosyc szybkie
    > "uszkodzenie" charakterystyki akumulatorow

    Ano, aku GP sie latwo poddawaly, teraz testuje Sanyo Eneloopy i daja rade
    temu timerowi, w kazdym razie poki co po roku nie widze skrocenia czasu
    pracy.

    --
    dremka